Translate my blog!

vrijdag 13 april 2012

Vrijdag de 13e

Tumblr_lxpalzuyb31r7kpkyo1_500_large
(weheartit)

Iedereen zeurt er over, oohohoh vrijdag de 13e ik ga echt niks doen waarbij iets kan gebeuren ofzo.. pff ik wordt er gek van! Het is maar een dag, en alleen als je hiervoor sterk bijgeloof hebt, kan het misschien een bijzondere dag zijn, maar ik denk dat voor veel mensen die het zo tweeten of iets helemaal niks is verder, maar gewoon 'leuk' om het dan even te melden! 



Het is voor jullie zowaar een wonder dat ik 3 dagen na mijn vorige post een artikel schrijf, maar eigenlijk was het omdat ik vandaag (met toeval) plotseling (weer) ziek ben geworden, en nog wel op mijn stage! Die juist zo leuk was vandaag! Ik kreeg opeens een enorme misselijkheidsvlaag en werd ontzettend duizelig! Toen mocht ik naar huis gaan, omdat dat gewoon beter was. Misschien was het toch vrijdag de 13e voor mij? Nee.. puur toeval! 

Vanochtend las ik op de twitter van Jeroen van Koningsbrugge de volgende tweet: 

Ik vond hem zo grappig! Ik had hem eigenlijk moeten re-tweeten, alleen dat ben ik vergeten!

Geloof jij in vrijdag de 13e? Of denk je ook dat de meeste mensen het alleen 'leuk' vinden om zo hyste
risch te doen?


Ik wens jullie een heel fijn weekend toe! En hopelijk met een mooi zonnetje just like today!
xoxo


11 opmerkingen:

  1. Mwah, ik geloof er niet echt in. Ik kwam er ook pas 2 uur geleden achter dat het vrijdag de 13 is :')

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, ik denk ook niet dat het echt een ongeluksdag is! ik bedoel, ik heb ELKE DAG ongeluk, dus het was niet echt een speciale dag! haha!
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geloof er ook niet in. Heb al 4 weken ofso "vrijdag de 13e"
    Tenminste op school, zit me niet echt mee daar :$

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jeempie,
    ik was het helemaal vergeten haha!
    Had er gister wel eventjes bij stil gestaan...
    Om het vervolgens dus gewoon weer te vergeten haha,
    echt iets voor mij 8)
    Beterschapjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei, beterschap! Ik geloof niet echt in vrijdag de 13e, wist je dat 13 een geluksgetal is? Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik geloof daar niet in! Want juist als je erin gaat geloven, gaan de dingen fout. Beterschaaapjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik geloof er ook niet in,
    maar ik snap dat mensen toch iets of iemand de schuld willen geven van hun ongeluk haha
    xx beterschap nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind vrijdag de 13e puur bijgeloof, en vind het zo hinderlijk als mensen zich dan aanstellen omdat er iets kan gebeuren! haha :p
    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik geloof er ook helemaal niet in. Bij mij is er in ieder geval niks gebeurd die dag! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha ik heb er ook niks mee :) Mijn oom en tante zijn op vrijdag de 13e getrouwd en het ging allemaal helemaal goed haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha, ik geloof er niet in, mijn broertje is ook geboren op vrijdag de 13e en deze keer was ik vrij op vrijdag de 13e, helemaal niet zo'n slechte dag dus :P xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo