Translate my blog!

maandag 13 september 2010

Gym

Gym, voor sommige een heerlijk uurtje zonder dat je stil moet zitten, voor andere juíst een uurtje om lekker niks te doen. Ik vind gym zelf best leuk, vooral met de lerares die we dit jaar hebben. Alleen op dagen dat we een shuttle run test of een cooper test moeten doen, vind ik gym net iets minder leuk. Bij elke piep rennen of 12 minuten rennen, nou nee dat is niks voor mij.
Natuurlijk heb je bij gym ook altijd de kinderen die niet meedoen. De een doet elke les niet mee door een blessure, de ander is 'opeens' ongesteld geworden, wat ik trouwens onzin vind, want je kan dan toch alsnog mee gymen? Oke, met uitzondering van hevig en pijn. En zo heb je natuurlijk nog meer van die smoesjes om niet mee te gymen.
Ik vind gym een heerlijk uurtje. Tenminste niet met je boeken aan een tafeltje en luisteren naar zeur verhalen van je Nederlands leraar.
xoxo

6 opmerkingen:

  1. haha, ja die ongesteldheidstypes hadden wij ook.
    en ik vond de shuttle run en cooper test juist het leukste hihi :]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi inderdaad herkenbaar,
    ik vind gym leuk! (:
    (buiten het lopen dan)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eigenlijk heb ik zelf een hekel aan gym, vooral aan al dat ren gedoe, maar ik doe wel altijd mee. Ik vind het ook onzin als er mensen opeens niet mee doen omdat ze ongesteld zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaa idd, daar heb je helemaal gelijk in hopen dat je hem nu wel kan vinden mij blogs:P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk geschreven!
    Zelf vind ik gym wel leuk,
    indd alleen niet bij shuttle run of whatever, of warmlopen o.0
    vind dat zo saai haha!

    &Bedankt weer voor je lieve complimentje op m'n nieuwe aankoopjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo