Translate my blog!

vrijdag 17 september 2010

Weekend!

Yes, yes, yes! Het is weer vrijdagmiddag, en dat betekent dat het weer weekend is! Eventjes 2 dagen geen school. Behalve dan als je moet leren en huiswerk moet maken.
Maargoed, ik heb vandaag mijn eerste dansles van het 2e jaar! Ik heb vorig jaar danslessen stijldansen gevolgd. Ik vond het erg leuk en ben daarom doorgegaan. Het enige nadeel is dat er zo weinig jongens op zitten, en 1/3 van de jongens gaat ook nog eens niet door naar het 2e jaar, dus dat wordt nog leuk! *ahum* En laten we ook hopen dat de jongens díe doorgaan een beetje zijn gegroeid in de vakantie. Maar ondanks dat je soms met een meisje moet dansen is het hartstikke gezellig en erg leuk om te doen! Dit jaar leren we de Samba erbij! Yaaj! Die vind ik echt leuk!

xoxo
Fijn weekend allemaal!

4 opmerkingen:

  1. klinkt leuk.
    heel veel plezier op dansles :]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook super graag stijl dansen =D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien moet ik inderdaad gewoon gaan, vind het zo genant om in mijn eentje naar binnen te lopen zonder partner of vriendinnen (ben net verhuisd, woon hier morgen precies een maand).

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo