Translate my blog!

donderdag 23 september 2010

Lege gedachten.

Ik heb geen idee wat ik moet schrijven, mijn gedachten zijn leeg, daarom maar een zinnetje dat ik heel erg mooi vind; 

 'Je kan je ogen sluiten voor dingen die je niet wilt zien, maar je kunt je ogen niet sluiten voor dingen die je niet wilt voelen'.



En nog een die ik heel mooi vind, maar waar ik wel verdrietig van word;



'Als je van iemand afscheid moet nemen die je lief is, sterft er ook een stukje van jezelf'.



En Last but not least, natuurlijk een over vriendschap;

'Side by side or miles apart, friends are forever, close to your heart'.



xoxo


8 opmerkingen:

  1. Dat maakt toch niet uit, kan ook wel is gebeuren en ik vind dit ook leuk voor de derde en de tweede vind ik mooi
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg bedankt!
    &Haha ja ben er ook echt superblij mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, zijn inderdaad hele mooie zinnetjes!

    En weet niet of ik gisteren op jou gedicht had gereageert, maar dat vond ik ook prachtig!
    xx<3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die laatste kende ik al.
    Over die tweede; Marco Borsato heeft een liedje over afscheid nemen bestaat niet. En daar geloof ik in <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awww what een lieve zinnen!

    www.whatwouldleoniewear.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw! dat tweede zinnetje raakt me echt!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo