Translate my blog!

donderdag 30 september 2010

Pink Ribbon.

Misschien vinden jullie dit bericht iets minder leuk dan andere berichten die ik heb geschreven,
maar ik vind dit belangrijk en wil het graag met jullie delen. Dit is geen reclame tekst
-oke, misschien een klein beetje?- Jaarlijks krijgen ongeveer zo'n 13.000 vrouwen en ongeveer 80 mannen borstkanker. De kans dat een vrouw ooit in haar leven borstkanker krijgt is 1 op 8. De stichting Pink Ribbon wil er ervoor zorgen dat minder vrouwen en mannen borstkanker krijgen.
Ik vind zelf dat het heel goed is dat deze stichting er is, want ik heb er een dierbaar persoon aan verloren. Nu is het (bijna) oktober, en is de
borstkankermaand weer begonnen, en heeft de stichting weer allemaal leuke nieuwe hebbedingetjes zoals armbandjes, magneetjes, horloge's en nog veel meer. Ik wilde wat dingetjes aan jullie laten zien: € 9,95
€ 4,99
€8,95

Als je meer producten van Pink Ribbon wilt zien klik
hier
Ik wil zelf heel graag die paraplu, en dat notitieboekje vind ik ook heel erg leuk, en het is natuurlijk allemaal voor een goed doel!
Je kunt deze spulletjes op de online winkel van Pink Ribbon kopen, maar ze hebben ook een kleine voorraad bij de Etos en Blokker.
Meer informatie over borstkanker? Of over de organisatie ga dan naar: 
http://www.pinkribbon.nl/


xoxo

12 opmerkingen:

  1. Ik vind die spullen heel mooi! Maar er is nog zoveel dat ik wil hebben, dat ik dit niet zo snel bestel. =(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow, dankjewel voor je compliment, je maakt me helemaal verlegen..:)
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee ik vind het juist super goed dat je er zoveel aan geeft

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je reactie!
    Haha ja ze zijn echt belachelijk duur,
    maar ja dromen kan altijd ^^

    &Goed stukje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb laatst een hele mooie armband van pink ribbon gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whaha nee ik bedoelde die laarzen op m'n blog zijn allemaal erg duur ^^
    Deze dingen zijn misschien wel prijzig, maar hier heb ik het wel voor over :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. bedankt voor je leuke reactie!
    Ik ben je nieuwste volger, wordt jij de mijne? (:
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor je reactie!
    Ben er ook erg blij mee ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Arme ik,
    haha nee grapje het valt allemaal mee,
    maar ik ben echt als de dood voor naalden XD
    Nu gaat het gelukkig al veel beter!

    Ga je weer meer posten? ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo