Translate my blog!

maandag 20 september 2010

Gedicht #2

Ongeveer een jaar geleden heb ik bijna elke dag gedichten geschreven. Als ik sommige nu terug lees denk ik; wat is dit nu weer? Maar het is toch altijd leuk om te bewaren. Ik heb er al eens eerder een geplaatst (klik), die was nog niet zo lang geleden. Maar het gedichtje dat ik deze keer ga plaatsen is toch zeker wel een jaar terug geschreven.


Ook wil ik jullie eventjes wijzen op een blog van een van mijn
vriendinnen klik --> hier <--
xoxo

6 opmerkingen:

  1. Mooi dat je weer terug bent & bedankt voor je lieve reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo mooi gedicht hea en bedanktvoor je lieve reacites

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw. Wat mooi.
    Ik kan dus absoluut geen Engels, heb wel eens proberen te dichten in die taal, maar nee. Laatst wel een gedicht in het Duits gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, mooi geschreven!
    nog bedankt voor je lieve comment! <33 liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat tof dat je die had geschreven!
    Leuk hoor ^^

    &Haha ja ik begrijp wat je bedoelt,
    zoals ik al zei vind ik ze ook niet echt mooi ofzo XD
    maar ze lopen zo lekker en ik vind roze wel echt geweldig eigenlijk haha!

    Toch bedankt voor je reactie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, heel mooi gedicht!
    bedankt voor je lieve reacties:D
    ik doe nu de opleiding Small business and retail management, voor als je een ondernemer wilt worden...
    liefs,
    roelien

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo