Translate my blog!

zondag 10 oktober 2010

About..

Doordat ik een tijdje niets had geschreven kwam de schrijfster van Peanutbutter and fairytales op het idee om een stukje over mezelf te schrijven, omdat ik dat eigenlijk nog nooit had gedaan. Dat vond ik een goed idee, dus bij deze. Ik moet wel eventjes melden; ik zet geen foto's van mezelf erop en ook niet waar ik woon.

29 juni, 1995 werd ik geboren. Dit is inmiddels al zo'n 15 jaar geleden. Ik ben een vrolijk, maar toch ook wel een verlegen meisje. Mijn hobby's zijn; kletsen met vriendinnen, shoppen, schrijven, gedichten maken, (stijl)dansen, fotograferen en een heerlijk lange strandwandeling maken. Ik ga naar een VMBO school, en doe daar Zorg en Welzijn op kader niveau. Ik zit nu in het 4e jaar en dat betekend dus dat ik examen moet gaan doen! Spannend! Er worden weer nieuwe deuren geopend; ik moet namelijk een nieuwe opleiding gaan kiezen. Nu ben ik niet zo'n twijfelaar en staat het vanaf eind groep 8/1e klas vast dat ik de opleiding PW wil gaan doen, wat toen die tijd SPW was. Het probleem nu is alleen nog de juiste school kiezen, want overal zijn de opleidingen hetzelfde. Nu zal het voor jullie wel een raadsel zijn wat pw is, maar daarmee kan ik later in een kinderopvang, buitenschoolse opvang etc. gaan werken.
Mijn schooltijd nu, kom ik door, door mijn lieve vriendinnen. We hebben een leuke grote vriendinnen groep, en iedereen heeft zijn eigen karakter en eigenschappen. Af en toe hebben we up's en down's maar altijd komen we weer bij elkaar, en dat is het mooie van onze vriendschap.

Ik denk dat dit zo ongeveer een stukje over mij is. Als je nog vragen aan mij wilt stellen mag dat natuurlijk altijd! En heb je tips om over te schrijven? Zijn ook welkom, omdat ik soms nogal inspiratieloos ben.

xoxo

6 opmerkingen:

  1. Ik zit nu in de derde, en ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken volgend jaar al eind examen te doen. Gewoon omdat ik nog meer wil leren.

    Wel een mooi beroep trouwens, wat je wil gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk stukje! :]
    suc6 met je examens alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geschreven!
    Haha wist niet dat je het al had geschreven joh!
    Sorry late reactie dus,
    ik dacht huh ineens zie ik m'n blog/naam staan XD

    Oehfw examens,
    ook mijn examenjaartje, vind het best spannend hoor!

    &Bedankt voor je reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woow ik zie trouwens nu dat je 1 dag voor mij jarig bent haha!

    &Bedankt voor je enthousiaste reactie!
    Haha merci merci ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee ik zit in de 3e en moet dus nog de 4e, de 5e en de 6de doen

    Sorry voor het late antwoord xD

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo