Translate my blog!

zondag 24 oktober 2010

Blegh

Bah, ik moet morgen gewoon weer naar school. Het is wel weer leuk om al mijn vriendinnen te zien, maar blegh, wat is het weer toch vies! Moet ik 's ochtends mijn o zo lekker warme bedje uit, aankleden, eten etc. etc. En dan, juist, op de fiets naar school, door regen, wind, hagel etc. brr ik krijg het er nu al koud van! Maar wat ik toch echt het leukste vind aan de herfst; de kleuren van de bladeren en natuurlijk pinda's aan een touwtje rijgen voor de vogeltjes. Haha, dat heb ik gister gedaan. Was echt heel leuk. Vandaag opgehangen, er zijn alleen nog niet veel vogeltjes op afgekomen. Ook hebben we van die bolletjes opgehangen. Die vallen ieder jaar toch wel in de smaak. Maar ook dit jaar; nog geen vogeltje gezien. Ik denk dat het nog te vroeg is.
Natuurlijk is er ook nog een voordeel aan de herfst; lekker me nieuwe warme vest, trui etc. dragen! Daar heb ik dan wel weer zin in, en natuurlijk als je uit de kou komt die heerlijke verwarming of warme douche. Yes, toch nog voordelen. Haha.

Ik wil ook nog eventjes een site met jullie delen, ik las het op www.beautygloss.nl, het is een site van Rivella; http://www.rivella.nl/ Je kunt er allemaal simpele spelletjes spelen, al snap ik er een paar niet. Het bubbels klappen vind ik zelf het leukst! Kun je heel lang mee bezig zijn, en het is natuurlijk onwijs simpel!
Dan wil ik ook nog als laatste een liedje met jullie delen, ik vind het heel mooi.

Bruno Mars - Count on me



xoxo

7 opmerkingen:

  1. heh meis, ik heb met je te doen!
    ik zal morgen aan je denken als ik lekker aan het uitslapen ben in mijn lekkere warme bedje, terwijl jij naar school moet fietsen in die afgrijselijke kou!

    alvast veel plezier en succes op school!
    ik weet zeker dat als je er eenmaal bent, dat je het leuk zult vinden! «3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes op school! Het weer zit inderdaad niet echt mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi ik heb nu pas EINDELIJK vakantie,
    maar ik vind het toch wel een klein beetje zielig voor je haha!

    &Bedankt voor je reactie!
    Zo moet je helemaal niet denken joh,
    ik wist ook niet dat mensen mijn kleding zo leuk zouden vinden zoals jij zegt bijvoorbeeld :D
    Misschien heb jij dat ook wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik leef helemaal met je mee, wat een rotweer hé! Maar er is nog een voordeel, over een paar dagen begint de wintertijd, uurtje uitslapen..(tenminste zo voelt het;))..
    Sccs op school!
    Leuk liedje van Bruno Mars..:)
    liefs,xx
    p.s. de boeddha's zijn van plastic, scheelt een hoop ;)..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je reactie!
    &Haha ja ik zag haar ook via girlscene en zat sowieso al te denken aan een nieuwe inspiratie post, dus toen bedacht ik dat het wel leuk was om foto's van 'onbekende fotograven' te gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ow! &Mijn vakantie is top hoor haha! Moet morgen alleen wel echt aan school gaan beginnen :S Dat gevoel begint nu wel een beetje te 'knagen' als het ware, dus dat is eventjes wat minder!
    Oefhw als jij nu zo zegt 'nog maar 2 daagjes school' denk ik, shit nog maar 2 daagjes vakantie :(

    Vakantie gaat altijd echt veels te snel voorbij helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een leuk nummer is dat!
    Ik kon 'm steeds niet luisteren ofzo, weet niet haha, maar nu luister ik 'm en hij is echtleuk!

    &Bedankt voor je reactie, haha het was zoooo leuk!

    Jij ook succes met school!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo