Translate my blog!

zaterdag 16 oktober 2010

Vakantie!

Voor sommige is het nog niet zo ver, maar voor mij gelukkig wel! Ik heb namelijk; Herfstvakantie! En dan zul je natuurlijk denken; oh leuk! lekker geen huiswerk, en elke dag shoppen. Maar helaas. Ik ga gelukkig wel deze vakantie shoppen! Want ik heb gewoon echt winterkleding etc. nodig! Maarr, de leraren zijn o zo lief geweest om ons allemaal dingen te laten inleveren, juist, precies na de vakantie. Dus niks geen; joepie geen huiswerk, maar aan de slag. Nu is het opzich niet heel veel, maar ik moet ook toetsen/so's leren. Help me.
Voor degene die wel van een heerlijke vakantie kunnen genieten (wat ik sowieso ook wel een klein beetje kan) fijne vakantie!

xoxo

7 opmerkingen:

  1. Ik ken het, ik moet ook echt vanalles inleveren na de vakantie, maarja, jij ook fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, echt balen, ik ken het ook, vreselijk...daar gaat je vakantie, maar probeer er toch van te genieten!:)
    Bedankt voor je reacties:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehw ik heb nog geen herfstvakantie,
    nog een weekje wachten,
    maar bij mij is 't inderdaad ook zo!
    Terwijl ik echt m'n hele vakantie heb volgepland.. Bummer!

    &Bedankt voor je leuke reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaa, dat is echt verschrikkelijk balen!
    Ik heb twee weken herfstvakantie (de eerste aardig verkloot) en daarna 2 weken stage lopen dus voor mij geen huiswerk =)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik heb ook vakantie, maar moet ook helaas élke dag werken :( Niet echt vakantie dus:P maar verdien wel lekker wat geld. Succes met je huiswerk :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je reactie!
    &Ik zal sowieso altijd nog m'n outfits blijven posten natuurlijk!
    Vind het echt supervet dat je zo actief reageert enzo op m'n posts!
    Vraag me dan altijd af of mensen op straat/school ook zo denken ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aah superlief!
    Heel erg bedankt!
    &Waarom post jij eigenlijk geen outfits? :)
    Want je poste liever geen foto's van jezelf toch?
    Maar alleen je gezicht niet?
    Want dan zou je misschien wel gewoon foto's van je outfits kunnen maken zonder gezicht zeg maar? ^^
    Ben wel benieuwd hoe jouw stijl is enzo :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo