Translate my blog!

woensdag 20 oktober 2010

Let the music play!


Tegenwoordig heb je zóveel muziek! Je kunt gewoon niet meer kiezen. Ik heb zelf in youtube een afspeellijst van mijn favo nummers van dit moment gemaakt. Ik laat jullie er nu een paar zien. En natuurlijk kan ik wel wat ontspanning en muziek gebruiken tijdens mijn huiswerk! Haha

Ricky L ft MCK - Born again

Ik weet niet waarom ik dit liedje leuk vind, ik vind hem gewoon leuk :D

Perquisite feat. Urita & Sanguita - Set Me Free

Hier word ik helemaal vrolijk van! Is ook een heel vrolijk nummer

Colbie Caillat - I never told you

Geen nieuw nummer, maar wel mijn favoriet

Usher ft Pitbull - DJ Got Us Falling In Love Again

Leuk dans nummer! Haha

En als laatste
John Legend ft. the Roots - Wake up everybody

Gewoon een leuk vrolijk nummer!!

Dit waren een paar van mijn favo liedjes, hope you like them!
xoxo

1 opmerking:

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo