Translate my blog!

donderdag 13 oktober 2011

De zeven zonden

Oke, een beetje onduidelijke titel misschien. Maar ik heb het over de libresse blikjes die je bij het maandverband krijgt. Je kent het wel, je hebt maandverband in je tas, maar wilt niet dat iedereen het ziet. Oké het is dan wel iets menselijk, ongesteld zijn, maar welk meisje praat er nou open en bloot over? Libresse komt daarom met een blikje om je maandverband in te doen. Ze hebben al vaker blikjes gehad, maar deze collectie gaat over de zeven zonden. Elk design staat voor zo'n zonde. Eigenlijk gebruik ik zelf altijd always, maar omdat ik de blikjes heel leuk vond kocht ik dan toch maar een keer Libresse. Ik heb zelf het blikje met de cupcake uitgezocht, gewoon omdat ik die erg leuk vond! Niet persee om de zonde (vraatzucht). Daarnaast heb je dus nog 6 verschillende designs:

Site klik Oeps 't plaatje is een beeetje te groot voor de breedte van mijn blog! Sorry!

Persoonlijk vind ik ze allemaal erg leuk! En zeg nou zelf, dit is toch leuker om in je tas te hebben dan de losse maandverbandjes? Eén klein nadeel, er passen er niet onwijs veel in! Hebben jullie al een blikje? Of wil je er een? Zo ja, welke heb je of welke zou je willen?

xoxo

22 opmerkingen:

  1. Ik heb ze altijd gehad, maar ze vallen echt snel weer uit elkaar. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik praat er met mijn vriendinnen eigenlijk best wel openlijk over.

    Ik had ooit een mooi blikje met een roos, maar omdat ik eigenlijk altijd tampons gebruik heb ik die weggegeven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook zo'n blikje die ik ergens ooit gratis bij gekregen heb. Maar ik vind het wel een origineel idee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er nooit zo'n moeite mee om er openlijk over te praten het is toch doodnormaal. Ik vind de blikjes erg leuk, al zou ik ze dan toch ergens anders voor gebruiken denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk bedacht die blikjes.
    Maar wij kennen dat merk niet in Belgie.
    Ik steek gewoon mijn maandverbanden in mjn toilettasje waar oa ook beautyspulletjes in zitten.

    groetjes van
    dailylovebeauty

    ps: doe je mee aan mijn winactie?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb er zelf ook een, zijn super handig!

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind vraatzucht, luiheid, ijdelheid en jaloezie erg leuk qua uiterlijk! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb er 2 van een oude collectie,
    deze zijn ook weer leuk! (veel leuker dan de vorige haha)
    Zelf vind ik vraatzucht, jaloezie, woede en lust erg leuk eruitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankje voor je reactie.
    Hahah idd nieuwe boeken ruiken ook lekker ^^. ( Oke wij zijn weird :P.. )
    Leuk die blikjes! Ik praat eigenlijk wel best open over me ongesteldheid ;o.
    Maar ik vind vraatzucht ook het leukste =D.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahah, naja wel eens? ;o Ik denk dat ik heel vaak raar ben :P.
    Weetje wat ik me opeens afvraag. Ik weet je naam niet eens ;o.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind die blikjes echt leuk!
    Ik heb er 2.
    de cupcake en het meisje/

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik had ze al gezien, maar ik vind mijn roze van Libresse {vorige 'editie'} toch het leukst. :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb er laatst een van me buurvrouw gekregen
    ze zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat snap ik hoor! Ik wil zelf ook niet echt dat mensen die ik goed ken me blog lezen. Een paar vriendinnen weten ervan en me ouders. Maar meer mensen eigenlijk niet :P!
    En leuke naam ^^

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Handig! Ik had er nog niet over gehoord :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke blikjes! Die kun je eigenlijk ook gewoon voor andere dingen gebruiken; niet per se alleen voor maandverband. Ik heb het laatst volgens mij op een TV-reclame gezien.

    Anna, Eva
    http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ja ik had die blikjes ook gezien echt super cute!
    XXX smnth
    www.smnth-s.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. echt gwn super schattig. <3

    xoxo

    www.xthesweetestdream.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo