Translate my blog!

zondag 9 oktober 2011

Woordverificatie

Allereerst wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor het beterschap wensen! Het gaat al iets beter, ben nog steeds een beetje slapjes! Ik denk dat het komt omdat ik té snel weer naar school ben gegaan. Maargoed, I'm back!
_____________________________

Kennen jullie dat allemaal? Je laat een reactie achter op een blog van iemand, en dan moet je eerst die (vervelende) woordverificatie invoeren. Ik heb het zelf ook ingesteld omdat ik geen spam wil van computers.. Maar hebben jullie ooit naar woordverificaties gekeken? Het valt me soms op dat het gewoon echt woorden zijn, eerst dacht ik altijd dat het een paar bij elkaar geraapte zooitjes letters waren. Maar ik heb soms land-namen voorbij zien komen, of iets wat er op leek en dat soort dingen!

Deze vond ik op google!



p.p.s sorry voor het korte, nog wat slappe berichtje, maar het past een beetje bij hoe ik me nog voel! x

19 opmerkingen:

  1. haha soms krijg ik ook dingen van pizza enzo en dan denk ik ; oh oke haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, sommige woorden zijn soms echt grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, soms kan ik het geeneens lezen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klopt! Ik had laatst 'ginger', haha. Best wel grappig. Maar over het algemeen let ik er niet echt op, vind het meestal irritant om in te vullen, hihi.

    Anna, Eva
    http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms zijn echt echt van die zeer vreemde woorden... ik had eens 'niger' ;o

    Veel beterschap,
    Ik ben ook ziekjes dus
    we kunnen hier samen ziek zijn.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik krijg nooit herkenbare woorden, alleen maar onzin ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha inderdaad gekke woorden soms.
    Wel leuk artikel.

    beterschap!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha ja dat heb ik altijd het liefste, normale korte woorden! ik heb het afgezet op mijn blog en moet zeggen dat het meevalt met de spammers/robots :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, ik had ook een keer een raar woord. Maar ik weet niet meer welke!

    Leuke blog heb je, zullen we elkaar volgen?
    X alwaysabeauty.blogspot.com!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He, die lingo had ik gister! :-o
    Toen dacht ik nog; tu du du du! Dat deuntje, haha. Vet toevallig. Soms komen echt de grappigste woorden eruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hahah echt grappig xD.

    Dankje voor je lieve reactie <3.
    Gaat het trouwens alweer wat beter met jou? ( want je was ook ziek toch? )

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Soms heb ik echt grappige woorden :D

    Liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dankjewel <3
    heel veel beterschap ! x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi dat het weer goed met je gaat =D

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. klopt, je hebt soms hele gekke woordverificaties! ik vind het zelf altijd ontzettend vervelend om in te vullen, ik heb het zelf ook niet ingesteld. sommige zijn nog wel grappig ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. haha!
    het is soms echt gek!
    succes ermee <3
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo