Translate my blog!

maandag 17 oktober 2011

Herfstvakantie

De meeste scholieren hebben nu herfstvakantie! Heb jij pas volgende week vakantie? Succes dan nog even deze week!

Ikzelf heb eigenlijk maar half vakantie. Ik moet veel huiswerk maken voor school, allemaal voor na de vakantie -.- Gelukkig hoef ik maar één dag te werken! Verder ga ik gelukkig nog wel een dagje shoppen, en heb ik eigenlijk ook nog met een vriendin afgesproken dat we naar de film; Lion King 3D gaan, alleen moeten we nog even een dag kiezen! haha.

Ik hoop dat het weer de komende dagen nog een beetje lekker weer wordt. Dit wordt het weer via de google chrome gadget 'weer'
Het is een beetje klein maar ik hoop dat jullie de zonnetjes wel zien! Beetje jammer alleen van dinsdag, en voor woensdag en donderdag verwachten ze ook regen. Maar ach, we'll see!


Heb jij al vakantie? Zo ja, wat ga je allemaal doen?

xoxo

pps. hehe (ik zag het eerst niet!):


28 opmerkingen:

  1. super leuk! ik moet nog een weekje wachten! veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook vakantie, heeerlijk! En lekker veel shoppen;d
    fijne vakantie!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb ook vakantie,was er echt wel aan toe.
    fijne vakntie!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook vakantie, maar ook ik moet eraan geloven, ik moet leren, leren, en nóg eens leren. Zucht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nu ook vakantie, echt heerlijk! Daar was ik wel even aantoe, hihi. Ik ga in de vakantie vooral veel artikels voorschrijven, voordat de drukke schoolweken weer beginnen ;(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb nu al vakantie, ik ga nog een weekendje weg, maar verder nog geen plannen! Haha, ik zie de fout :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helaas, ik moet nog een weekje wachten :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pffft ik heb pas herfstvakantie binnen 2 weken! :(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb na deze week nog een weekje en dan pas heb ik vakantie! ;c
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb al vakantie en ik geniet er met volle teugen van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pff ja ik heb dus studieweek, oftewel: vrij krijgen om lekker te leren voor de tentamens, heer-lijk. o.O"
    Ik hoop eigenlijk dat het alleen maar slecht weer gaat worden, als het ook nog eens mooi weer wordt vind ik het altijd nog erger om binnen te moeten leren haha!

    &De cupcakes zijn nog niet op, waren ze wel bijna, maar ik heb er een paar gered om ze aan m'n vader te laten proeven/zien, want die kon niet naar de verjaardag komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb vakantie! Mijn school is zo lief om geen huiswerk in de vakantie te geven :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik heb ook vakantie en ik vind het heerlijk ik kan er wel aan wennen!
    xoxox.
    www.daniellewashier.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou ik denk dat het voor droge oogleden ook wel helpt hoor! Het is volgens mij gewoon voor elk type huid :P.

    Alvast fijne vakantie! En succes met je huiswerk. Wel leuk dat je toch nog wat gaat shoppen en naar de bios gaat! (:
    Naja je weet mijn reden wrm ik ga zeggen: ik heb altijd vakantie haha. Maar ik ga over weekje - 2 weekjes: naar parijs<3 en ik zit aan te denken om naar de bios te gaan ( film: carry slee - razend <3 )

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. haha ik heb hetzelfde probleem! (:
    heb wel vakantie, maar zoveel huiswerk! :|
    Lion King in 3D, zoleuk!
    nog bedankt voor je lieve reactie op myn blog.

    xoxo

    www.xthesweetestdream.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dankje <3. Haha dat is idd toevallig =D. Naja in het 1e jaar - anderhalf jaar. Brak er bij mij eigenlijk ook vrij weinig af :P, want toen was ik ook heeeeel voorzichtig. Maar na een tijdje word ik altijd van: ach het zal wel. En toen brak er dus 2 of 3 x een bracket af, maar zo erg is dat niet! Ze hebben het er zo weer op gezet =D. Het enigste wat vervelend was dan dat heel die draad los zat -.- bij mij gebeurde het namelijk telkens helemaal de laatste tand! :P.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb ook herfstvakantie.
    Heb gisteren heerlijk geshopt en vandaag komt mn beste vriendin.
    Morgen ga ik naar de film:)
    Veel plezier!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb nu ook heerlijk vakantie, alleen het gaat zo snel voorbij. Ik was gisteren naar de film geweest. Ik ben ook heel erg vooruit aan het werken net zoals jou! Veel succes tijdens het werken.
    Xx Tessa
    www.dreamlotes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke blog =P!

    Ik heb eigenlijk hetzelfde als jou. Ik heb half vakantie, ik probeer pogingente doen tot leren voor de toetsweek en maak nu mijn logboek voor Beeldende Vorming af. Echt allemaal werk, niet leuk meer =O.

    En ik was ook nog ziek =O. Nog steeds een beetje eigenlijk =[.

    Maar ja, ik ben wel mooi naar de Walibi Fright Nights geweest <3!

    Jij veel plezier deze vakantie <3!

    ps. I follow you =]! Volg je terug <3 ??

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. heey leuke blog :)
    fijne vakantie!

    kijk oook eens op mine en wordt een blogvriendje :)

    XO Carmen,
    www.mydaiyfashiondosis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jaa, alweer donderdag! Wat gaat de tijd toch snel. Dankje voor je reactie <'3.
    Xx Tessa
    www.dreamlotes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hahaha ik zat echt een minuut te kijken van 'wat??' maar toen zag ik de fout :p Jaa chill he, vakantie, ben je al naar de film geweest? Veel plezierr<3

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dankje voor je reactie <3. Ik heb dat ook altijd! Ik kijk vaak films via upc ondemand. Of dus gratis en download het via internet :P.

    Het is echt een raar gevoel! De eerste keer toen ik in de spiegel keek was het echt vn: NEEEEEEE HET STAAT NIET! Hahah xD. Maar naja nu begin ik te wennen :P. Alleen vind ik die draadjes achter me tanden best irritant ;o. Ze doen nog een beetje pijn aan me tong zeg maar :P.
    Maar ik heb gisteren ook gelijk heeeeel veel mensen het laten zien, ik had er echt lol in! Ik vertelde het eik niemand. En keek ze echt aan van: je moet iets zien, KIJK GOED! xD. Maar iedereen keek me echt aan van: wat is het dan? :P En ik heb zelfs me cam helemaal geinstalleerd omdat sommige vrienden het ook wilde zien xD.
    Maar ik ben wel heel blij met het eindresultaat! Ik had niet verwacht dat ik zo'n mooie lach zou krijgen ;$.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik heb volgende week ook vakantie jeeej :p

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oow wat jammer, als je gaat, laat weten hoe het was oke? :) hihi^^

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oke ik voel me echt dom maar ik zie de fout echt niet?! Hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo