Translate my blog!

zondag 18 december 2011

Blog in de Spotlight


Vandaag wil ik een geweldige blog in de spotlight zetten. En de reden waarom? Omdat er achter deze blog een geweldige meid zit, ze een prachtige lay-out heeft, en natuurlijk niet te vergeten; geweldig leuke posts!  En daarmee heb ik het natuurlijk over:
My Gorgeous Addiction
http://mygorgeousaddiction.blogspot.com/







Ik volg haar blog al een lange tijd, en al vanaf het begin was ik fan! Eigenlijk zijn wij in de tijd dat we elkaar volgen een soort vriendinnen geworden, en dat vind ik toch wel bijzonder!

Ik maak deze blog niet omdat zij het gevraagd heeft, of zij mijn blog ook moet promoten/promoot. Maar omdat ik vind dat zij verdient om in de spotlight te staan! 

Neem zeker een keertje de moeite om te kijken ;)


* Ik wilde ook nog even melden dat vanavond het Glazenhuis van Serious Request om 21.00 op slot gaat en dan begint het echt! Ik ga er dit jaar heen! Want het is nog geen 20 minuten bij mij vandaan! Vandaag heb ik hem al gezien toen ik er was (: Alleen toen was er in het begin nog een gesloten hek eromheen, en later was het hek weg, maar zaten de DJ's er nog niet in. Wel gaaf om dat nu eindelijk een keer in het echt te zien!
Wat zal hét liedje van dit jaar worden? Vorig jaar was het 'Hello'.

xoxo

14 opmerkingen:

  1. Nog heel erg bedankt voor je reactie!

    kus xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lief dat je haar in de spotlight zet!
    zeker een leuke blog.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahw wat onzettend lief! Ik had dit echt niet zien aankomen! <3
    Dankjewel! Ik twijfelde al afentoe van: is die wel leuk genoeg, maar nu jij het zegt ben ik toch wel heel tevreden op mijn nieuwe header! :D En dat mag ook wel: heb er echt denk wel 3 uur over gedaan!
    Ik zou niet eens meer weten hoe het moet met een videoband :P maar ik ben wel heel blij met upc, ik zou het iedereen aanraden! Je hebt 999 zenders, je kan opnemen, je hebt ook nog 'gemiste' programma's terug kijken.. je kan echt niet normaal veel <3. Soms mis ik wel: Film 1,2 en 3 ;[ maar dat kost 15 euro per maand extra dus dat hebben we maar afgeschaft :P.
    Ja idd hahah, maar ik ben werkelijk gek op kerst films! :P
    Dat probleem heb ik ook hahahah, een keer op tv was hoe een actrice nep huilde, hoe ze dat dus deed.. en ik wilde het op die manier is proberen, maar gek genoeg lukte me dat dus juist niet op die manier xD.
    Van toen ik heeeeeel klein was heb ik ze helaas niet meer :P maar vanaf me 10-11e heb ik ze nog wel xD. Ik zal ze wel een keertje posten of mailen :D.
    Dankjewel <3 naja de meeste willen zangeres of actrice of wat dan ook worden om het 'beroemd' zijn, maar weetje.. dat dat juist mijn angst is? :P Ik wil zo graag muziek maken, eigen liedjes schrijven, optreden ( ik zie het al allemaal voor me ) en het lijkt me zo geweldig om in een serie of film te spelen, maar het enigste wat me tegen zou houden is: het beroemd zijn! Gek hea? xD
    ja idd! Ik kan ook niet zo zeggen hoe je het precies zegt, maar wel iets in die richting ja! :P
    Ja idd, ik vind dat je het ook wel een beetje met je verstand moet doen, want ik denk niet dat iemand graag spijt heeft van de eerste keer :P. Dat je het een keer in je leven zomaar met iemand doet, oke.. maar je eerste keer? dat is gewoon belangrijk vind ik!
    Ja ik snap die gedachten, dan zou ik ook denken "zijn wij nou vriendinnen?" maar ik heb dat soort dingen ook vaak met vriendinnen! één vriendin had zelfs tegen mijn ex verteld wat ze met der vriendje gehad had. En toen mijn ex en zij ruzie kregen, heeft hij uiteindelijk alles tegen me verteld -.- Toen had ik ook zo iets van: je verteld het tegen mijn ex en niet tegen mij? Hoe raar is dat?!
    Hahah het is idd hilarisch :P vroeger kon ik me er zo aanstoren als mensen dat deden, maar nu kan ik er voort lekker hard om lachen :D.
    Ja idd! Ik kende een meisje bij mij in de klas. En op een of andere manier wilde ze met alle jongens waar ik bevriend mee was, wilde zij ook mee bevriend zijn. ( echt raar ) anyway.. en telkens was ze in de klas aan het zeggen hoe geweldig hun waren en hoe goed ze bevriend waren.. en toen ik dat tegen 1 vn hun zei. Heeft 1tje echt half uur lang zo'n emoticon op msn gestuurd die zich dood lacht :P. Ze vertelde me toen hoe vreselijk irritant ze was met dat hun zeiden "je bent mooi" of "lekker" of wat dan ook. En dat zij alleen maar zei "nee ik ben lelijk" XD. Ik zei het alleen tegen me ex :P. Als ik moest janken dan zei die altijd om me te laten lachen "van huilen word je lelijk" en dan zei ik altijd "ben ik toch al" en dan moest ik weer lachen :D.
    hahaha dan worden we eigenlijk een soort van mail-reactie vriendinnen :D! En ik zal je dadeluk gelijk eventjes mailen ( met mijn echte email want daar kijk ik 24/7 op :P )

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. net een kijkje genomen en echt een super mooie blog, bedankt om hem te delen ! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief! Ik ga gelijk kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. renate heeft echt een super leuk/mooi blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga gelijk kijken !
    wel echt lief van je,

    xxliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kende haar blog al en inderdaad haar blog is leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Vorig jaar ben ik ook bij het Glazen Huis geweest, dat is echt leuk hoor ;) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha, ja, renate heeft echt een leuke blog! en jij ook haha (:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankje voor je reactie <3
    En dat is goed! je moet het doen wnnr je er tijd voor hebt :D! En heb je me mailtje trouwens wel gehad?

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kende haar blog nog niet, even snel een kijkje nemen! Leuke blog heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kende hem nog niet, maar hij is inderdaad heel leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief gebaar! Ik kan helaas niet naar het glazen huis, want dat is denk ik 2 uur van mij vandaan en met de trein nog verder. Maar ik vind het wel een heel goed doel dit jaar! Ik ben ook benieuwd welk liedje het dit jaar wordt

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo