Translate my blog!

donderdag 1 december 2011

De Smartphone

1 December alweer! waar gaat de tijd toch heen??

Tegenwoordig heeft bijna iedereen er een. De smartphone, variërend van touchscreen tot qwerty. En ja, ook ik  ben er sinds maandag 21 november een van. Hoewel mijn telefoon die ik had nog geen twee jaar oud was, heb ik hem toch omgeruild. 

Mijn telefoon die ik eerst had;

Alcatel OT-800, of ook wel; T-mobile vairy text. 

Toen ik deze telefoon kocht wilde ik eigenlijk al een BlackBerry. Die was toen helaas nog een beetje duur voor mij, aangezien ik ook nog geen baan had! Ik had deze net gekocht, en toen begonnen de eerste Blackberry gebruikers zich op onze school te melden.
Nu bijna twee jaar later (februari) ben ik toch omgeslagen. Ik heb er ook een gekocht! Mijn eigen Zwarte Besje, en ik ben er heel blij mee! Wat sommige mensen er ook van willen zeggen. Ik laat me niet beïnvloeden, ik wil gewoon een telefoon die ik zelf wil. Waar ik zelf achter sta (: En ik luister al helemaal niet naar mensen die zeggen dat iedereen maar een Blackberry wilt voor de ping, want waarom zou je hem alleen daarvoor kopen?? Dat zou je net zo goed kunnen zeggen over de Iphone! (:

En hoewel ik eigenlijk eerst de bold wilde, omdat die mooiere vormen had en sneller was, maar dus wel duurder, ben ik toch gegaan voor de curve 8520, die goedkoper was, en die ik toch ook wel mooi vind!  En gelukkig heb ik een abonnement waar ik niet al te veel voor hoef te werken, en waar ik waarschijnlijk meer dan genoeg aan heb!

En dit mooie apparaatje is nu in mijn bezit! Ik heb hem nu een week, en ben al helemaal gewend aan het besturingssysteem. Door mijn andere mobiel was ik wel al gewend aan het qwerty (goh, wat irritant eigenlijk om dat te typen) toetsenbord.

Ben jij al overgestapt naar een smartphone? Welke heb jij? Zo niet, zit je er wel over na te denken?

xoxo

18 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf de bold! Hij is niet veel beter dan die je nu hebt hoor!:) op gegeven moment gaan de bolds vastlopen, maar verder zijn BB echt super fijne telefoons!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk! ik heb de blackberry bold maar had eerst ook een curve! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke smartphone! Zelf heb ik er geen, maar de enige reden waarom ik dat jammer vind is omdat je op de smartphone veel leukere spelletjes kunt spelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg! Mooie smartphone heb je, ik hen er geen. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb een samsung marvel. bleeeeeeh.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah fijn dat je een nieuwe mobiel hebt!
    Minder fijn dat het een Blackberry is geworden haha XD
    Ik heb zelf een Blackberry, nu bijna 2 jaar, maar er is altijd wel wat mee,
    ik vind 'm opzich echt superfijn, ik hou van die qwerty-toetsenborden, maar argh hij is echt altijd kapot! (dit is ook al m'n 2e toetsel, die eerste was echt helemaal gestoord!)
    Ik mag in januari weer switchen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha ja mijn eerste toestel begaf het na ik denk 2/3 maanden, toen moest ie worden gerepareerd enzo, en toen weer 4 maanden later deed ie weer raar, toen kreeg ik uiteindelijk een nieuwe, en naja die is ook gestoord haha!
    Maar al met al hou ik het er wel mee uit hoor haha!

    &Bedankt! Ja het was eigenlijk een foutje, ik was dingen aan het uitproberen en toen deed ik op 'voorbeeld', maar blijkbaar was die toen gelijk geuploadt en kon ik niet meer terug haha!
    Ik wil er nog wel wat aan veranderen, vind 'm nu wat te saai, maar toch bedankt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een hele leuke blackberry!
    bedankt voor je lieve reactie. <3 x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk artikel!
    ik heb ook een blackberry
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb juist dezelfde :) ik vindt hem wel handig en kan hem niet meer missen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk artikel. En leuk dat je nu de mobiel hebt die je graag wilde :D. Ik heb sinds een paar maanden ook een smartphone de htc wildfire! En ik ben echt verliefd op deze mobiel <3. Het is zo fijn om op plaatsen waar ze wifi hebben ff op internet te gaan :P. Ik zit alleen nog een beetje te zeuren bij me ouders voor internet op me mobiel HAHA!

    Anyway.. dankje voor je reactie! En sorry voor mijn late reactie ;$.
    Haha het is niet de bedoeling om je jaloers te maken, maar ik snap dat je jaloers word want dat had ik ook altijd als iemand over een macbook begon! En ik heb mijn laptop ook nog maar anderhalf jaar! :P Maar mijne faalt echt zo erg! Er is gewoon niks goed aan ;[.
    Een chocolade letter is ook lekker toch? :D ( ik mag het helaas niet hebben ;[ )
    Pizzarette? daar heb ik nog nooit van gehoord! Maar het klinkt heel leuk :D en lekker natuurlijk! :P
    Ja snap ik! Wel jammer dat jullie niet meer aan sinterklaas doen!
    En dankjewel en jij veel plezier morgen met pizzarette :D!

    En graag gedaan! Laat me weten als je een abbo op een tijdschrift neemt (:

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. tja, die samsung marvel... het enige goede is de camera, 5 megapixel maar dat is het dan wel weer. het touchscreen is om te janken en hij heeft echt heel sloom internet. maar ik ben op het moment best wel geldloos dus voorlopig doe ik het er maar mee :')
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met je bb.
    Ik heb een Samsung galaxy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik heb ook blackberry curve maar dan in 't wit! Sinds 5 december, erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Smartphone heb ik niet, maar wil er wel graag een :D.
    Ik heb volgens mij Samsung1039MIDDELEEUWEN. haha.

    XX

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo