Translate my blog!

dinsdag 13 december 2011

Spam time!


Xmas_bear-500x500_large
Weheartit, voor de kerststemming (:
Hebben jullie trouwens de nieuwe Kerst-CD van Michael Buble gehoord? I love it!

Helloo lieve volgers!

Jullie zullen het waarschijnlijk laatst al bij heel veel blogs hebben gezien! En ja, ik ga het ook eventjes doen, aangezien ik (alweer) geen inspiratie heb. Sorry lieve volgers!

Dus, ken jij een blog die zo ontzettend leuk, mooi, lief, informatief, interessant of gewoon helemaal te gek is? En die je wilt delen met de rest van blog-wereld?? Laat hem dan hier achter in een comment! Het mag natuurlijk ook jou eigen blog zijn ;)

xoxo

16 opmerkingen:

  1. heel begrijpelijk. soms is het ook moeilijk om iets leuks te verzinnen, dat hebben wij ook vaak, haha!
    bij deze onze blog (;
    www.veermel.blogspot.com

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mijn blog gaat over fashion,beauty en lifestyle.
    neem snel een kijkje.
    www.xxxcharr.blogspot.com
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hooi, ik ben pas begonnen (deze week, haha!)maar ik vind het bloggen wel heel erg leuk. Ik blog vaak over lifestyle, fashion en films/boeken.

    wesaywinternights.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de nieuwe kerst cd van Michael Bublé ook gehoord! Ik hou sowieso heel erg van zijn muziek. En de kerst cd is natuurlijk ook geweldig! Ik vind het leukste liedje: Christmas ( baby please come home ) Weetje wat pas een leuk kerst liedje is? hij is echt geweldig en maakt me zo vrolijk: Inna - I need you for christmas. Echt een aanrader <3.

    Hahah ja idd! Ik kijk gwn elke dag me reacties. En telkens is er wel weer iets waardoor ik ze niet kan beantwoorden! En daar baal ik dn zo erg van, want ik weet zelf hoe leuk het is als mensen ook op mijn blog reageren dus wil ik dat ook bij andere doen :D
    Gelukkig dat jullie het me niet kwalijk nemen!
    Ik vind het zo leuk dat je mijn blog zo leuk vind :D. Maar ik vind jou blog ook super leuk hoor!
    En ja naja ik heb altijd inspiratie ik weet ook niet hoe dat komt :P Ik heb het denk gewoon heel erg getroffen met mijn creatief brein haha!
    Hahah dat zijn dan weer dingen waar ik altijd op kom! Het even snel google'n voor andere :P Ik zoek altijd ALLES op voor andere!
    Het is echt een leuk boekje! Het is wel anders dan ik verwacht had, maar toch staat er veel 'tips/wijsheid en advies' in :D

    Ik vind het zo lief wat je zei! Eigenlijk is dat ook me bedoeling om mensen te laten denken. Ik zeg al jaren "ik wil een boek schrijven over me leven, zodat ik andere mensen kan leren dat je tevreden moet zijn, moet vergeven, nooit moet haten, iedereen een kans moet geven, moet leren van mijn fouten en vooral nooit moet opgeven" Al vind ik als ik me leven over mocht doen zou ik zeker heel veel veranderen, maar of ik spijt heb vn me leven? nee absoluut niet. Het heeft me gemaakt wie ik nu ben. En ik ben er trots op, dat ik zoveel meegemaakt heb want het heeft me sterk gemaakt. En ik ben nog maar halverwege.
    En over dat zoenen, ik snap dat je je afentoe schaamt hoor. Ik heb ook wel is vn die momenten, maar eerlijk gezegd zeg ik tegen iedereen eerlijk dat ik nog nooit wat met een jongen gedaan heb :P. En het boeit me niet meer, ik denk vooral omdat een vriendin vn me ooit zei ( echt een rot streek ) tegen vn die populaire mensen waar zij bij in de smaak wilde vallen "renate heeft nog nooit gezoend" en het geniaalste was dat ze zei "nou en moet renate toch zelf weten" En toen besefte ik dat ik het idd zelf moest weten. En al doe ik het pas als ik 20 ben, ik vind het oke. En daarbij ik ken ook een hele knappe jongen! En hij zei eerlijk tegen me dat die moeite had met meisjes, terwijl eigenlijk iedereen hem wilt. En hij heeft ook pas op zijn 16e gezoent :P. Dus naja zo leerde ik dat ik liever nog niet gezoend had en zou wachten op 'de perfecte jongen' dn het doen uit nieuwsgierigheid en me niet zou hoeven te schamen, want je hoeft je niet te schamen. Ik vind juist dat je meer voorstelt als je wacht, dan het doet omdat je indruk wilt maken!
    En ja idd, ik kende een meisje die voor het eerst seks had toen ze 10-11 was. Echt dan denk ik: waar zitten je hersens?

    En dankje <3.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mijn blog gaat over beauty en producten testen enzo ;)
    xxliefs www.sofiecosmetics.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief van je, dankjewel!

    Ik schrijf over beauty en fashion, maar ook over alle andere dingen die me interesseren, zoals over lifestyle en celebs. Neem snel een kijkje, iedereen is welkom! http://www.iheartbeautyfashion.blogspot.com

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha je kent mijn blog. maar wel lief dat je dit doet!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi!
    Ik denk dat je onze blog nog niet kent: www.ditisons.wordpress.com
    Deze blog is van mijn zus en mij en gaat voornamelijk over beauty.
    Ik zou het leuk vinden als je even kwam kijken en een reactie achter laat!
    Liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankje voor je reactie <3.
    Ja ik baalde echt als een stekker! Ik was blij dat ik niet al me nagellak en alles eraf gehaald had om leuke nail art te gaan maken, want daar twijfelde ik toen nog over haha!
    En dat ken ik! Dat doe ik ook vaak heb je heel verhaal getypt. En dan klik je perongelijk op backspace ofseu xD.

    Haha ik hou van lange reacties!
    'Holly Jolly Christmas' ken ik nog niet, dus straks eventjes luisteren!
    Die van Inna is echt zo leuk, ik kan die echt de hele dag luisteren. En gisteren had ik echt zo'n deprimerende dag en toen ging ik dat liedje luisteren en toen was me dag gelijk weer goed haha!
    Dat is ook wel zo, maar zelfs nu om half 4 's nachts nu ik niet kan slapen, ben ik toch maar aan me blog gaan werken en reacties beantwoorden terwijl ik ook nog steeds 'licht' de griep heb! Ik hou gewoon zo van mijn blog, ik kan het gewoon niet om er niks aan te doen :$.
    Ik vind jou blog echt heel leuk, al vanaf het moment dat ik je blog zag! En ik vind eigenlijk ook altijd wel belangrijk dat de persoon ( of personen ) achter een blog interessant en vriendelijk zijn. Als iemand arrogant en betweterig over komt dan heb ik het al gelijk gehad met die persoon haha! Hoe geweldig zijn/haar blog ook is, ik hou gewoon niet van dat soort mensen echt bah!
    Achja ik ben er blij om dat ik het heb, maar jaloers hoef je er vast niet op te zijn! Jij hebt vast andere kwaliteiten die ik niet heb en die ik graag zou willen hebben :D.
    Ja vooral mijn beste vriend is daar blij om, omdat ik zoveel soorten pijnen heb. En op zoveel ziektes getest ben en alles weet ik er dus ook heel veel van :P. Dus altijd als die ergens pijn heeft, komt die eerst naar mij toe zodat ik het voor hem uit zoek wat het zou kunnen zijn haha! En dat doet eigenlijk gewoon werkelijk iedereen, best grappig dat ik nu opeens besef dat ik een soort dokter/psycholoog voor iedereen ben xD.
    Anyway, er zijn idd mensen die veel gebruik van me gemaakt hebben, maar ik heb geleerd om veel voor mensen te doen maar niet té veel. En dus ook afentoe lekker aan mezelf te denken! En soms vind ik dat nog lastig, maar ik begin te leren dat het ook belangrijk is om afentoe iets voor jezelf te doen dan voor een ander.

    (1/2)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En ik vond het super leuk om te horen wat je ervan vond!
    Ja het is sowieso mijn droom om iets met schrijven te doen, het lijkt me heerlijk om gewoon een keer me hele leven alles weg te schrijven!
    En nu je zegt over 'artiesten en/of celebs' ten eerste ik vind dat ook minder boeiend dan mensen die écht wat mee gemaakt hebben! En daarbij ik moet nu echt denken aan een vriendin haar opmerking haha! Iedereen in me omgeving weet dat ik later echt zangeres en actrice wil worden 'hoe dan ook' en toen zei ze tegen me "het klinkt misschien raar, maar eigenlijk omdat je zoveel mee gemaakt hebt, heb je eigenlijk net zo'n leven als van die beroemdheden" want vele artiesten zijn ook heel erg gepest enzo :P. ( Me pa zei dat ook altijd hahah )
    Ja idd, ik merk heel erg aan andere mensen. Dat ik heel anders naar het leven kijk, dan sommige. Mensen die amper iets mee gemaakt hebben, die dan al zeuren over 'zelfmoord' dan denk ik echt van: hoe zou je dan ooit mijn leven kunnen OVERLEVEN? echt serieus! Ik heb natuurlijk ook wel is met de woorden gegooid "ik maak er een end aan" maar het heeft geen zin! Het leven is veel meer dan dat. En wat heeft het voor nut om op te geven? Terwijl je er zoveel moois van kunt maken! Ik heb ook echt geleerd : Je kan je leven zo saai, stom, leuk en geweldig maken als jij zelf wilt. Je moet alleen de stap zelf zetten om het te veranderen en anders tegen het leven aan te kijken!

    Hahah achteraf is het idd echt geniaal! Op dat moment voelde ik me echt klote, maar achteraf vond ik haar reactie geweldig :P.
    HAHAH dat gevoel ken ik helemaal "dat het nu wel eens tijd is". Wanneer komt toch die prins op het witte paard? ;[ ( dat klinkt eigenlijk heel erg duf hahah )
    Jep, ik meen het! En zo ken ik er nog genoeg die het zo vroeg deden. Idd echt gestoord, al zeg ik altijd: Hoe oud of hoe jong je ook bent, als je het maar doet met de persoon die je vertrouwt, waar je van houdt en als het goed voelt. Gewoon het juiste moment!
    Ik vind pas gestoord als mensen het afspreken.. ik kende ook een jongen en meisje die afspraken dat ze het deden als ze half jaar hadden. En precies op die dag, deden ze het.. echt wtf! Ik vind gewoon of het nou na 1 week is of 10 jaar het moet gewoon goed voelen, dan boeit de rest niet!

    Ja eigenlijk zo gek dat we elkaar als vriendinnen zien! :P Maar ik vind dat we eigenlijk veel gemeen hebben. En dat is echt super leuk! ik vind het bloggen ook 10 x leuker omdat ik eigenlijk elke dag reacties met jou stuur haha!

    ( En ik moest het in 2 delen sturen want anders was de reactie te lang WOEPS :$ )
    (2/2)

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo! Ik wil mijn eigen blog wel promoten hoor ;) Ik heb nu namelijk een hele leuke give-away! Een mooie clutch van Friis & Company ter waarde van meer dab 40 euro.
    Doen jullie mee?..Zou superleuk zijn!

    Xoxo Eva
    www.jeansnpumps.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankjee! (:
    Ik schrijf over lifestyle, muziek, fashion,.. http://sweetgossipbeauty.blogspot.com/ Leuk dat je dit doet!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankje voor je reactie <3

    Die films zijn zeker heel erg leuk! Ik heb de ene gekeken en de andere opgenomen ( wat hou ik toch van mijn opneem-upc-kastje <3 )
    Hahahah ja dat zou ik ook denken, maar nee ik had gewoon iets te veel gelult! :P
    Nou ik vind dat je toch lange reacties schrijft hoor, al snap ik dat je niet overal heel erg op in gaat, wat ik dus wel doe! Maar ik kan ook echt de hele dag door praten :P
    Naja beetje grieperig kan ik het niet noemen, ik had 3 x overgegeven en stierf van de buikpijn :P En dan had ik ook nog heel erge misselijkheid en duizeligheid, maar heb het overleefd :D.
    Ik vind dat je gelijk hebt over dat iedereen het op zijn eigen manier doet dus dat iedereen op zijn eigen manier een leuke blog heeft, maar ik word eigenlijk niet zo heel snel 'enthousiast' over een blog.
    Dankje ik vind het leuk en lief om te horen :D!
    Hahah nou psycholoog is geen optie want ik neem te veel negatieve energieën over, dus ik heb een 'vrolijk' beroep nodig. En dokter.. uhmm bloed en ik? dat gaat never samen! :P
    Maar met mijn ervaring en eigen ziektes zou ik wel goed kunnen helpen! En drm baal ik soms dak er niet tegen kan :P.
    Ja idd! Soms mogen we wel een beetje egocentrisch zijn! Al vind ik dat zelfs niet egoistisch :P.
    Naja ik denk dat ik het nooit verteld heb dat ik dat wil worden :P Niemand in mijn omgeving weet dat ik actrice wil worden haha! Maar ik weet dat ik toneel kan spelen, ik kan zelfs nep janken! ( Soms komt dat echt goed van pas :$ hahaha )
    En naja zangeres dat weet ik al sinds ik 6 jaar ben! Ik was toen al bezig met eigen liedjes schrijven of trouwens toen ik 3 jaar was zong ik al heel veel maar dan vooral van "ik ben naar oma geweest, en ik heb dit en dat gedaan" verteld me nicht altijd dat ik zong over wat ik die dag gedaan had hahaha! En naja toen ik op me 11e achter kwam dat ik werkelijk goed kon zingen, wist ik zeker dat dat mijn droom was en zelfs mijn levensdoel! En me ex die probeerd me er echt vanaf te praten ( we zijn nog steeds goede vrienden ) een familielid van hem is een bn'er ( ik noem helaas geen namen xd ) maar hij zegt altijd "maar 1 op de miljoen mensen worden echt beroemd" en dan is mijn leuke eigenwijze antwoord "misschien ben ik die 1 persoon op de 1 miljoen!" Wat heb je eraan om een droom te hebben en er niet voor te vechten? Om op te geven? en vooral om niet in je zelf te geloven! Er is nog nooit iemand geweest zelfs de pesters uit me klas niet die zeiden zelfs dat ik geweldig kon zingen, mijn zangles lerares zei het, mijn muzieklerares op school zei het, letterlijk iedereen zegt het! Waarom zou ik het niet kunnen? Ik heb door me angsten zoveel af laten nemen, zo ongelovelijk veel. En ik heb de angst ook te danken aan die kut kinderen, maar ik gaf zelf op, ik gaf zelf toe. En ik wil bewijzen aan iedereen en vooral aan mezelf, dat ik niet wil opgeven, maar mijn droom wil najagen. Hoelang die weg ook is.. hoe hard ik er ook voor moet knokken, hoe vaak ik ook moet neervallen en opstaan. Dan weet ik ieder geval dat ik het geprobeerd heb, echt geprobeerd en als het dan niet lukt. Ja dan pech gehad, maar ik zou nooit in me leven gelukkig kunnen worden bij de gedachten "Ik heb niet gedaan en al helemaal niet geprobeerd wat ik echt wilde. "
    Ja dat vind ik idd ook, al vind ik ook goed dat sommige beroemde mensen zich in zetten voor arme mensen en zelfs tegen pesten!
    Naja ik snap de mensen die het roepen wel, het leven is hard maar dan moet je zelf harder zijn. Maar ik vind dat je niet zelfmoord moet plegen omdat je het opgeeft, je gaat dood wanneer het je tijd is. En of dat nu is of over 100 jaar, dat is voor iedereen anders. Als je dood moet, ga je dood. Wil je dood? lukt het je toch niet :P Het lot is het lot!
    Maar ik wil vooral niet dood omdat ik weet dat het leven veel meer is! En veel meer te bieden heeft. En dat wil ik absoluut niet missen (:
    (1/2)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahah ik heb heel veel van die momenten dat ik op dat moment echt door de grond kon zakken en achteraf lach ik hun of mezelf echt uit :P
    Ja daarom :D, En heb je helemaal gelijk in, daarom wil ik het ook NEVER afspreken. Dan krijg je ook niet dat gezeik "je had het beloofd" ofseu.. ik vind dat sowieso grote bullshit, als iemand dat tegen me zou zeggen - wijs ik hem zekerste weten de deur! -
    Wow oke dat is raar, de meeste zeggen "ik wil het zeker niet voor me 16e gedaan hebben" ( dat zeg ik tenminste al sinds me 10e XD, en ik moet nog half jaar wachten en als ik 16 ben precies op me verjaardag doe ik het HAHAHA NO KIDDING! ) Maar dat is pas erg! Dat je het persee VOOR je 16e gedaan wilt hebben XD.
    Naja ik ken ook heel veel vriendinnen die logen over dat ze het al gedaan hadden :P En ik zeg gewoon werkelijk tegen iedereen dat ik nog nooit gezoend heb! I just really dont care :D. Een vriendin vn me liegt sowieso heel veel ze zegt altijd alsof ze met 100e jongens naar bed is geweest, zo stoned als een konijn altijd was en alsof ze zo'n ongelovelijkg eweldige avonturen beleefde! Nou dan heb ik precies het zelfde mee gemaakt! Want ikg eloof er geen barst van :P. Geen 1 jongen wilt haar. En ze zouden wel allemaal met der geneukt hebben? Do you get it? I don't.. xd.
    Naja ik moet nu ook aan denken dat ik altijd zó ongelovelijk geniaal vond dat ze altijd zei "ik ben lelijk, stom en dik en blablabla"
    Ik zeg dat ook wel is, maar ik zeg dat echt puur uit onzekerheid en dat vooral 1 x in de maand als het die leukste tijd van de maand weer is :P. Maar altijd als er dan jongens waren en die keken onze kant op flirtte ze altijd met haar, ze is toch zo lelijk? en dik? en stom? i dont really get it -.- Dat hebben echt zoveel wijven, it's weird!
    Hahaha dan zijn we geen mailvriendinnen, maar reactie-vriendinnen :D!
    Hahahah nevermind! Alsnog was de reactie enorm lang :D!
    En mijn reactie was weer té lang! WOEPS! :$.
    Maybe kunnen we beter mailen? xD. Dat is wat makkelijker en kan ik lekker lange reacties sturen YEAH!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat lief dat dat mag!
    ik vind die kerst cd van Michael Bublé echt super trouwens haha!

    nouja.. mijn blog is www.joycfashion.blogspot.com
    een blog over fashion life style recepten en beauty!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo