Translate my blog!

woensdag 28 december 2011

Hoesjes

Heeft iedereen een leuke en gezellige kerst gehad dit jaar? Een beetje jammer van het weer, want hier scheen gewoon het zonnetje! Ik kreeg daar niet echt een kerstfeeling bij, maar 's avonds was het wel erg gezellig met lichtjes en de kerstboom aan!

Zoals in een aantal posts geleden, konden jullie lezen dat ik een nieuwe telefoon had, namelijk een blackberry. Nu ben ik zo zuinig als een ik weet niet wat, dus had ik er al meteen een insteekhoesje bijgekocht waarbij hij gelokt werd en ge-unlockt. Maaar.. ik vond het toch ook wel erg leuk om zo'n hoesje te bestellen en erop te doen. Maar die zijn vaak best duur, voor alleen een hoesje. Dus heb ik een kijkje genomen op de Duitse Ebay, en ja hoor, allemaal hoesjes vanaf 1,- of misschien wel goedkoper! (als je kijkt, wel goed kijken zonder verzendkosten, of hele lage verzendkosten) Ik heb toen een hoesje gekocht, en dat was deze:



Deze was 2,98 (1,99 met 0,99 verzendkosten) Ik vond hem zo leuk, want hij is doorzichtig, maar toch door het zwarte van je mobiel heb je toch nog een patroontje.
Toen begon ik over het scherm.. want die werd nu niet beschermd als hij in mijn tas oid. zat. Dus toen heb ik nog twee velletjes beschermers gekocht, die waren ook niet zo duur!
En ja, toen kwam ik er nog eentje tegen op het internet, en dat was deze:



Issie niet schattig? Ik ben er zo blij mee! Haha. Deze was maar 2,08!

Ik ben zo ontzettend zuinig! Vandaar dat ik die hoesjes heb besteld! :D Veel beter, én tegen krassen (a)

Hebben jullie ook hoesjes om je telefoon??

xoxo

19 opmerkingen:

  1. haha, super leuk! ik heb ook twee hoesjes voor mijn blackberry! eentje van chanel en eentje met panterprint. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toevallig heb ik zelf ook een hoesje gekocht voor m'n BlackBerry Bold, een doorzichtige van siliconen! Heel fijn :)
    Liefs,
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaa, ik heb een iPhone 3gs, ik vind het heel moeilijk om daar nog leuke hoesjes voor te vinden, ze maken nu haast alleen maar hoesje voor de iPhone 4 :(

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke hoesjes, ik heb nu een leren om mijn blackberry die ik wel heel mooi vind, maar dit soort hoesjes zijn wel een stuk handiger!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke hoesjes heb je besteld, deze zijn echt mooi & schattig (die van Winnie the Pooh :P)! Fijn dat je er zo zuinig mee bent. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahwww, leuke hoesjes!
    Ja ik heb een saai, zwart geval voor de achterkant van mijn HTC Desire Z...
    Ik ben nog steeds op zoek naar een mooie!
    Toch maar even op eBay kijken blijkbaar :)

    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ps, Wat een leuke blog heb je verder! ik ga je volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke hoesjes! Vooral die van Winnie the Pooh, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. awh, wat een leuke hoesjes zeg, die Winnie the Pooh is echt superschattig! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke hoesjes! Ja mijn kerst was erg leuk ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aw, wat een schattig hoesje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke hoesjes! Vooral die van Winnie, hihi! Cute!

    Bedankt voor je comment! Mijn kerst was ook gezellig hoor :-)!

    Anna,
    www.StyleMakes-Sense.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oooooh die winnie de pooh is zooo schattig!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb geen hoesjes, vind deze wel leuk, vooral die van pooh :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk die hoesjes. Zelf gebruik ik geen hoesjes, vroeger wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aahhw (ll)
    Leuke hoesjes
    En leuke blog!
    Elkaar volgen?

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk!
    Waar kan je die kopen? ;)
    xx'

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo