Translate my blog!

maandag 5 december 2011

December


Tumblr_lvnkg3lsaj1r7di94o1_500_large

Je zult het vast al bij verschillende bloggers tegengekomen zijn; de maand december. We zijn nu al vijf dagen op weg, en ooh wat haat ik het nu al! Okeoke, alleen het weer dan. Want wat waait het hard?! En die regen er dan ook nog bij! Een klasgenootje van mij zei zelfs dat ze verwachten dat het vanavond gaat sneeuwen. Daar heb ik dus al helemaal geen zin in -ik ben echt een kind van de warmte, kou; i hate it! Ik heb het altijd al zo koud (soms geen goede bloeddoorstroom)-
Gelukkig zijn er ook een aantal leuke dingen aan december, namelijk; Sinterklaas, Kerst en Oud&Nieuw. En hoewel ik Sinterklaas tegenwoordig niet echt meer vier, en met kerst we ook alleen maar lekker gaan eten, vind ik het toch ontzettend gezellig! Overal lampjes, lichtjes, haardvuren etc.

Tumblr_lvm9756qov1qfgdw7o1_500_large

Bij ons op het werk betekend december; kerstpakketten maken. En ja, daar mag ik aanstaande woensdag mee gaan beginnen! Eigenlijk is dat de manier waarop ik aan mijn baantje ben gekomen! Ik werk er ook alweer één jaar *yay*

Tumblr_lpw4kpnpu01qm58blo1_400_large

En als laatste natuurlijk Oud&Nieuw! Gezellig met z'n alle aftellen tot 12 uur, en proosten met champagnge of iets wat er op lijkt. Het einde van 2011 en het begin van 2012.. Wat zal het volgende jaar ons brengen...?

Tumblr_lvobi58lfn1r7eo4ko1_500_large
(alle foto's we♥it)


Wat vindt jij altijd van December? En heb je al wensen voor het volgende jaar?

xoxo

17 opmerkingen:

  1. ik hou van december! :D ik heb er echt veel zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post!
    Ik vind december geweldig.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heus is er voorspelt dat het vanavond gaat sneeuwen =O! Ik heb wel hagel gezien, maar het lijkt mij zo vreemd om morgen een witte wereld te zien =P! Ow ik hoor volgens mij nu regen =O. Hahaha ik zie het wel als ik wakker word ^^!

    Ik houd trouwens ook niet van de kou hoor =P. Alleen de sneeuw, feestdagen en gezelligheid vind ik leuk ^^!

    Maar ik heb nog geen wensen voor volgend jaar =P. Alhoewel de havo halen en doorstromen naar 5 havo klinkt wel prettig =P!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah, dit is zo leuk aan december! Ookal zijn er heel veel nadelen (zoals het weer, buhh!), deze voordelen zijn ook wel erg leuk altijd. Ik heb er nu al zin in! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. van mij mag de maand december zo voorbij zijn, heb er echt een grondige hekel aan en al zeker aan de feestdagen (en dan vooral kerstmis)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het weer is idd altijd horrible maar de feestdagen zijn wel superleuk en gezellig vind ik!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het weer is niet fijn inderdaad, maar de sfeer met al die lichtjes en de gezelligheid vind ik wel zo leuk van kerstmis ! <33

    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind december zo gezellig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk artikel!
    Ik hou zelf ook wat meer van de 'warmte', maar ik hou toch ook wel heeeeel erg van de winter! Vooral om de feestdagen dat is zo gezellig! En de sneeuw <3. ( en de kerst muziek en films ;$ )

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha ik ben het voor een groot deel met je eens,
    ik ben ook echt veel meer van de zomer hoor!
    Al die kou en gladheid, brr heb er niets mee!
    Maar inderdaad, alle gezellige dagen en alle lichtjes in het donker, dat vind ik dan wel weer gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankje voor je reactie <3.
    Het zijn zeker fijne producten, waarom mag je het niet meer gebruiken? ;o.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik haaat december, en toch heeft het ook wel weer wat, omdat ik het halverwege toch weer geweldig vind ahahaha, soms ben ik echt raar (:
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De maand december vind ik een van de gezelligste maanden van het jaar. Samen met carnaval is kerst namelijk iets waar ik het hele jaar naar uit kijk!

    with love ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind december altijd ontzettend gezellig! Ik heb nog geen wensen, gewoon dat het weer een leuk jaar mag worden ;) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dankje voor je reacties <3.
    Ik reageer telkens een beetje laat terug ( sorry daarvoor :$ )

    Ja heb je gelijk in! Ik hoor nu ook opeens telkens dat het niet voor blogger geldt ( hopen dat ze gelijk hebben :D )
    Oei, dat klinkt heel vervelend! Maar mooi dat het ieder geval al wat beter ermee gaat.
    Ja de kate moss parfum ruikt zo ongelovelijk lekker! Het is misschien wel de lekkerste parfum die ik heb :D
    Hoe was jou sinterklaas eigenlijk geweest met pizzarette :D?

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk artikel! Ik herken er zoveel in! Vooral het koud hebben;) Ja kerst is altijd een gezellige tijd hé..met al die lampjes en in de stad is het dan ook altijd gezellig:) liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik hou echt superveel van deze maand , sinterklaas, kerstmis.. love it

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo