Translate my blog!

donderdag 22 december 2011

K(l)usjesmannen voor Serious Request

 

Zoals ik ook in mijn vorige post er nog even achteraan plakte, is het glazenhuis hier dicht in de buurt! En ik ben er heen geweest hoor! Ik heb wat gedoneert bij de brievenbus en ging op de foto met Britt Dekker! De dj's waren namelijk druk bezig.. Haha. Ook heb ik nog twee kerstmutsen gekocht, eentje voor mijn moeder, en een voor mij! Daarnaast volg ik het zo vaak ik kan op televisie (101tv, of radio!)


Maar.. naast het glazen huis, de plaatjes aanvragen en alle donaties, hebben we natuurlijk ook de klusjesmannen! Dit zijn Sander en Ramon en zij doen klusjes bij verschillende bedrijven en ontvangen daarna een (groot) bedrag. Tot nu toe zijn er 4 afleveringen geweest, en 3 daarvan wil ik met jullie delen! Ik kan me er kapot om lachen! Hoewel sommige grapjes en dingen wel lullig zijn.


Aller eerst de meest recente (van woensdag). De klusjesmannen in de karwei.

De klusjesmannen en de dixie toiletten haha!

De klusjesmannen werken bij de Sauna, daar moet je blij mee zijn...!

Wat vonden jullie van de filmpjes? Vinden jullie sommige grappen te ver gaan?
Ze hadden een tijd geleden ook een serie ervan gemaakt. Die kun je ook terugkijken op youtube! (: Ik vind het altijd erg leuk! En ik kan niet wachten tot de uitzending van vanavond (a)

xoxo





11 opmerkingen:

  1. Ik heb een stukje op tv gezien, maar verder volg ik het niet zo :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik volg het niet zo, maar wel leuk dat je zo dicht bij het glazen huis in de buurt zit!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahah wat grappig xD echt die humor echt zo droog! :P Vorig jaar was hier het glazenhuis, maar toen had ik de griep :(

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik luister op het moment naar SR, haha ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wilde even zeggen: fijne feestdagen <3 :D.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat het Glazen Huis zo dichtbij bij jou is! Dat was vorig jaar bij mij, haha. Die afleveringen zijn echt geweldig! :P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee:) Heb je een leuke kerst gehad? Wat leuk zeg dat je er heen bent geweest, ik heb het zo vaak als ik kon op tv gekeken..ja de klusjesmannen, ik heb ook wel wat van die serie gezien, ik vind het wel grappig..en sommige dingen wel wat flauw...:) liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo