Translate my blog!

woensdag 25 januari 2012

Comedy Factory

Tijdens een lesje doelgroepen bij ons op school ging het over de zo genaamde Nieuwe Nederlander. Daarna kregen we een filmpje van de Comedy Factory te zien met John Fealey. En ik zeg; Die man is geweldig! Ik hou sowieso wel van cabaret/comedy! En ik kan me ook helemaal kapot lachen! Deze twee filmpjes hebben we die les gekeken. En ik heb toen echt gehuild van het lachen! En nu toen we het nog steeds na met elkaar!


De eerste die ik jullie wil laten zien gaat over feestdagen in de ogen van iemand die hier niet vandaan komt. Misschien is er een stukje dat gelovigen misschien niet heel erg leuk vinden, sorry daarvoor!

John Fealy - Koninginnedag (Queensday) 

De tweede gaat over de Albert Heijn, misschien ken je hem al! Maar hij blijft gewoon erg leuk!

John Fealy - Albert Heijn
 


Dan hebben we daarna nog een filmpje gekeken van Najib Amhali hier kon ik ook wel erg om lachen!!
 

Wat vonden jullie van de filmpjes? Houden jullie zelf ook van cabaret/comedy
Wie is jouw favoriet van allen? -dus niet alleen deze twee-

xoxo

10 opmerkingen:

  1. Ik heb niet echt een favoriet, maar ik vind de filmpjes wel grappig! :)

    Liefs Manon
    Believe-in-your-own-dreams.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou zelf niet zo van cabaret al kunnen sommige wel leuk zijn :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik houd echt van najib amhali haha. hans teeuwen vind ik echt heel stom trouwens, het is niet grappig hoewel hij dat zelf duidelijk wel vind? :S
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, wat een brilliante filmpjes van John Fealy :) zelf vind ik ook Guido Weijers erg grappig en Herman Finkers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha ja ik kende de ze al, echt supergrappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kijk niet zo vaak cabaret, maar deze zijn wel grappig!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo