Translate my blog!

maandag 30 januari 2012

Sorry! ;$


Haaii lieve volgers! Zoals jullie hebben kunnen zien heb ik vanaf woensdag niet meer gepost! Maar dat kwam omdat ik vorige week allemaal presentaties en dingen had! Deze week heb ik bufferweek, en volgende week toetsweek. Ook heb ik vandaag te horen gekregen dat mijn stage niet doorgaat.. aangezien ze geen plek meer hebben! En ik wordt even helemaal gek in mijn hoofd door alle dingen die ik moet doen!  En ik zie het soms dan ook helemaal niet meer zitten!

Ik zit er ook half over te denken om misschien mijn blog tijdelijk te stoppen.. aangezien ik nooit meer inspiratie heb voor een leuke post! Ik wil het jullie daarom ook niet aandoen dat jullie steeds van die slappe posts lezen! Natuurlijk zal ik al jullie blogs nog wel blijven lezen en reageren!

Wat vinden jullie? 

xoxo
 

14 opmerkingen:

  1. Je moet doen waar je je goed bij voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik weet hoe het voelt om het zo druk te hebben! maar een blog kan dan soms juist een goede afleiding zijn..
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik snap dat je het heel moeilijk vind! iedereen heeft het zo druk met school, en wat lisanne zegt je moet doen waar je je goed bij voelt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hmm dat is wel vervelend ja, maar dan hoef je nog nog niet helemaal te stoppen toch? :) tenzij je er echt geen zin meer in heb natuurlijk hihi
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de artikels die je plaatst helemaal niet slap hoor, juist hardstikke leuk! Je moet natuurlijk zelf weten wat je met je blog doet, maar ik denk dat je er wel spijt van krijgt als je gaat stoppen.. Maar aan de andere kant snap ik ook wel dat je het heel druk hebt met school etc. dus misschien is een kleine pauze een idee?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bloggen werkt voor mij ontspannend, en je moet gewoon lekker bloggen als je tijd hebt. Je moet natuurlijk ook geen druk voelen :) Als je wilt stoppen omdat het jou meer rust geeft, moet je het zeker doen!

    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vervelend, je moet het zelf weten, maar ik hoop dat je doorgaat! Je kunt ook gewoon iets minder posten als je het druk hebt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je moet echt niet stoppen met bloggen , ik lees je blog namelijk altijd met heel erg veel plezier!
    En als je nou ook nog even door blijft gaan met bloggen kan je leuk mee doen aan mijn super leuke give away je kan een super gaaf oogschaduw palette winnen van sleek!
    Dus stop niet met bloggen en doe mee!

    Doe je ook mee aan mijn winactie?
    http://www.lifeofberrie.blogspot.com/2012/01/win-sleek-ppq-palette.html

    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben weer benieuwd naar je posts :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Soms heb je gewoon te druk met school, dat heb de laatste tijd ook wel. Maar je moet echt niet stoppen, je blog is juist super leuk! :D

    Liefs Manon
    Believe-in-your-own-dreams.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. als je het gevoel hebt dat het teveel wordt, zou ik stoppen. maar ik hoop stiekem heeeeel erg van niet want je hebt een superblog!
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja het leek even niet meer te gebeuren met die sneeuw. Maar er was dan eindelijk een innie minnie laagje sneeuw gevallen haha. Echt ijskoud buiten!

    Jammer dat je school zo druk is, dat je haast geen tijd hebt. Soms heb ik toetsweek en dan wordt ik ook effe gek van al het werk dat ik moet doen.

    Succes in ieder geval met school en ik hoop dat je snel weer tijd en inspiratie hebt =].

    xx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, ik ken het, zo van die stressy dagen! Hopelijk kan je snel een besluit nemen en kom je sowieso nog terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sommige dingen gaan voor, maar als je tijd hebt dan post je wat :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo