Translate my blog!

maandag 2 januari 2012

Sieraden

Hebben jullie allemaal een fijne oud en nieuw avond gehad? Die van mij was niet heel bijzonder, gewoon heel gezellig! Ik heb al mijn vingers nog, want vuurwerk durf ik echt niet aan te steken! haha.

Vandaag was ik bij de juwelier, ik had met mezelf afgesproken dat ik in het nieuwe jaar sowieso een hangertje ging kopen voor mijn ketting. En juist, op 2 januari (vandaag) ging ik meteen naar de juwelier toe. En echt, dat is serieus niks voor mij! Alles wat glinstert en glittert moet ik zien! Ik ben wat dat betreft echt een ekster :P Alles wat glimt moet ik gewoon hebben en/of kopen! Ik heb gelukkig niks anders gekocht, wel heel veel gezien, maar ik moest en zou me inhouden!
En ja, dat verklaard ook mijn hangertje, ik heb een heel schattig klein en fijn strikje van de Ti Sento, en jawel, met allemaal kleine diamantjes, of eigenlijk iets wat er op lijkt, anders was het natuurlijk nóg duurder geworden. Ik ben er erg blij mee! En nu vraagt niemand meer waarom ik geen hangertje aan mijn ketting hangt.



Na een beetje zoeken, en uiteindelijk een slimmere zoekactie te hebben gedaan, heb ik toch nog een plaatje kunnen vinden! 
Zijn jullie ook zo? Dat jullie alles wat glimt etc. moeten hebben wanneer je in een juwelierszaak rondloopt?

xoxo

32 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig bedeltje zeg, echt mooi! Dit heb ik vaak ook, zulke bedeltjes zijn gewoon te jammer om te laten liggen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superlief bedeltje!

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er prachtig uit !!!


    Happy 2012 !!

    http://elinedumonghphotography.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, gelukkig moet ik niet alles hebben wat glimt, pfoeee, dat zou niet best zijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Ik ben zelf niet zo van de sieraden, ik draag wel eens een ring of ketting maar niet heel vaak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk hangertje!
    Gelukkig nieuw jaar nog!

    En bij juwelier wil ik ook altijd alles hebben hoor;) Het glimt altijd zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super schattig hangertje! Ik wil hem hebben. Beste wensen nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hangertje =]! Ja ik kijk ook altijd naar alles wat glimd en kleuren heeft =D!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. awh, leuk zeg! <3
    we hebben geen idee of het werkt, want we hebben zelf niet zo'n brilletje, maar het zou wel moeten werken, haha. (;

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb dat niet zo. Ik heb dat eigenlijk alleen bij horloges!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi hangertje! Ik ben echt dol op alles wat blinkt haha. Mijn sieraden bevatten vrijwel ook allemaal wel 'diamantjes' :).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. alsjee! ♥
    ja, het is jammer dat ze met de bioscoopbrillen niet werken, je moet inderdaad zo'n rood-blauwe hebben!
    jij ook bedankt voor je reacties! (:

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. haha, ja ik hou ook altyd van de glimmende sieraden! (:
    met lekker veel diamantjes, maar ook niet 'te' veel. superleuke artikel! x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ahww wat een leuk hangertje! Ik vind sowieso Ti Sento een mooi merk, heb er vorig jaar een armband van gekregen hihi :)
    Ja, ik ben ook zo hoor; de Lucardi kan ik nooit met lege handen verlaten... :p

    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk hangertje meid!

    x Hayar & Mounia
    Twitter: @Mouniaaa20
    @hauntedovoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een lief schattig hangertje!
    xxxliefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi dat je al je vingers nog hebt!
    En wat een cute bedeltje, ik hou van strikjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gaaf hangertje! Strikjes zijn altijd goed, haha.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. aahw dankjewel voor die lieve wens (;
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gelukkig valt mijn "juwelier verslaving" mee hahah.
    x

    ps nieuwe giveaway op mn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind hem superschattig! Ik heb een ring die hier heel erg op lijkt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi bedeltje zeg!
    Liefs Tessa
    www.beautyandmylifex.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ooohw ik had 2 blogs tegelijk openstaan sorry :p op de een zag ik een camera staan hahah dn heb ik op die andere blog iets over het bedeltje gezet .. shame haha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bedankt voor je reactie. Wauw, mooi hangertje! Strikjes zijn altijd goed :) Ik heb een hele leuke oud en nieuw gehad. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hahah ik herken het, ik moet ook alles zien, hebben of kopen wat glimt! Ik raak altijd zo enthousiast van sieraden ( en make-up en schoenen en tassen en kleding oke alles dus :$ ) Maar sieraden.. ik kan beter niet naar een juwelier gaan want dan word ik gek :$. Maar heel mooi hangertje! Ik hou heel erg van strikjes <3.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo