Translate my blog!

donderdag 12 januari 2012

Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego

Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego Dit liedje zal de meeste van jullie denk heeel bekent in de oren klinken! Zo niet? Hier het liedje!

Maar wat ik nu toch op rtl4 nieuws zag...

Juist.. Gerard Joling die het liedje gecoverd heeft! Met ook nog eens een hele andere tekst! En zo zijn er nog meer die dit leuke, gezellige en vrolijke liedje (het deuntje etc.) totaal verpest hebben! (naar mijn mening dan)



Nu vind ik die van Jody Bernal nog een klein beetje meevallen. Maar alsnog, ga zelf een leuk en pakkend liedje maken!
Dit zijn nog niet de enigste! Er zijn er nog een aantal te vinden! Ga maar eens een kijkje nemen op youtube.

Wat vind jij? En wat vind jij sowieso van het liedje van Michel Teló zelf?

xoxo
 

11 opmerkingen:

  1. Hahah ik ken het liedje al heel lang :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah nee, Gerard Joling. Ik heb echt een hekel aan die man :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kende het nummer al, maar ik was zelf niet zo'n fan van het nummer anders had ik het wel nu op mijn computer staan =P.

    Wel vervelend dat het gecoverd word. Als het iemand is die zelf via YT beroemd wilt worden snap ik het wel. Soms is de cover dan gek genoeg nog beter XD. Maar ja, als iemand een bestaande artiest is vind ik wel dat je je eigen nummers zelf eens mag schrijven =P.

    xx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ah neeee, gerard joling, wat heb ik een hekel aan hem. hij vindt alles 'enig, schat', vreselijk.
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke post! Ik hou van dat liedje ai se eu te pego! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahah wat een leuke post!! Haha. Ik vind gerard joling ECHT VRESELIJK haha. ♥♥♥
    xxxx's

    http://www.movieanne.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind het wel een super leuk liedje! maar blegh, gerard joling!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het origineel zeker weten het best :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha ik ben sowieso niet zo'n fan van zulke nummers,
    ik heb trouwens niets tegen coveren,
    vind het juist vaak wel leuk om te zien/horen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind Michel Telo een hele goeie stem hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo