Translate my blog!

zondag 8 januari 2012

Het harde werk gaat weer beginnen.

Tumblr_lvqzmrpk7f1qaox60o1_500_large_large 

Na twee heerlijke weekjes van vakantie, die voor mij voelde als één maand of meer (Ja echt!) gaat morgen het harde werken weer beginnen! Na bijna iedere dag heerlijk te kunnen uitslapen, later naar bed gaan was niet erg, shoppen, afspreken en doen wat je niet laten kunt, moeten we vanaf morgen toch echt weer in het normale ritme gaan stappen. Vroeg opstaan, naar school en huiswerk! Helaas.. Maar naar school gaan kan ook weer leuk zijn, gezellig je vrienden weer iedere dag zien, gezelligheid en lol in de pauzes. 



Hebben jullie een fijne vakantie gehad? Wie kijkt er allemaal weer tegenop om weer naar school te gaan? Of als je dit leest, viel het mee om weer naar school te gaan?

xoxo

12 opmerkingen:

  1. ik heb een fijne vakantie gehad! ik zie er echt tegen op om weer naar school te gaan! :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb lekker uitgerust, jammer dat school weer begint!
    http://fafafoomfarah.blogspot.com/ xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb echt geen zin in school, maar ach, het kan inderdaad ook wel weer leuk zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met school <3. En ik kan de vragen niet echt beantwoorden, you know why! :P

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kijk er niet echt tegenop, maar de vakantie had best wat langer mogen duren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb een heerlijke vakantie gehad! Ik vind het niet echt erg om naar school te gaan maar gelukkig heb ik over twee weken alweer vrij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn vakantie was heerlijk! Aan de ene kant vind ik het best stom dat school weer is begonnen, maar aan de andere kant is het ook wel weer leuk, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moest naar stage, ik loop nu 10 weken stage in 40-urige werkweken. Ik zou graag juist naar school willen hihi!

    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik word gék van school, en dit is dag 2 (':
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke vakantie gehad, maar voor mij toch te kort ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo