Translate my blog!

maandag 16 januari 2012

Tag: about me

Tumblr_lvg7vblacl1r7uftso1_500_large
Weheartit
Bij meerdere blogs heb ik deze tag al gezien, en ging twijfelen of ik hem over zou nemen! Nu zag ik hem nog ergens, en toen bedacht ik me dat ik het toch wel echt ging doen! De blog van wie ik hem overgenomen heb is The Fashion Factory

Niemand weet mijn echte naam, en ik heb ook niet heel erg behoefte om het hier te zetten. Misschien een beetje  onpersoonlijk voor jullie! Maar ik wil niet dat bekende en vrienden mijn blog vinden. (:
Wat is je favoriete vak op school?
Mijn favoriete vak.. hmm dat vind ik moeilijk! Ik heb namelijk nog niet al mijn vakken gehad! Maar tot nu toe vind ik denk ik Doelgroepen het leukste. Hier leren we alles over baby tot volwassene, en over verschillende stoornissen etc. heel interessant! Daarnaast vind ik de rekenlessen het leukste, omdat ik daar heerlijk kan lachen met mijn vriendinnen! Soms is het té gezellig! Ooeps. 

216030_10150153516098720_214313598719_6642728_354245_n_large
Weheartit

Wat is je favoriete drank?
Als ze hiermee bedoelen alcohol, dan weet ik het niet! Ik ben niet zo'n drinker eigenlijk! Maar met andere dranken; Cola (maar alleen af en toe in het weekend en op verjaardagen) en verder water, dubbelfris of (aardbeien) thee.

Wat is je favoriete lied op dit moment?
Calvin Harris - Feel so Close (to you right now), daar krijg ik een heel apart gevoel bij ;$
Racoon - Don't give up the fight
The wanted - Glad you came
Michel Teló - Ai de eu te Pego

Ja, wel een boel! Haha, en er zijn er nog wel meer!

Hoe gaan jouw kinderen heten?
Ik heb werkelijk géén idee! Ik weet niet hoe de jongen/man waar ik later kinderen mee ga krijgen erover denkt. Wel wil ik van te voren wat namen bedenken, maar het moet wel bij het kind passen.
Doe je aan een sport?
Op dit moment niet. Ik wil wel naar de sportschool, maar misschien ga ik wel met mijn zus hardlopen! Dat kost niks, en als ik een paar keer niet kan is het niet erg.

Favoriete boek?
Ik heb niet een specifiek favoriet boek. Ik hou van echt gebeurde verhalen. Ik heb wel een serie waarvan ik een aantal boeken heb gelezen. Onder andere: Alles is weg en als niemand kijkt.

Favoriete kleur?
Roze! Nu ik ouder ben lichtroze. Vanaf kinds af aan is het mijn lievelingskleur! Beige vind ik ook erg mooi. Allemaal van die mooie lichte en poeder kleuren.

Lievelingsdier?
Hond en een konijn! Ik heb ze allebei, en wat zijn het toch een schatjes! 

Favoriete parfum?
Eentje van Replay! ik weet niet precies hoe hij heet. 

Favoriete vakantie?
Haha, dat kan er maar één zijn! De zomervakantie natuurlijk! Hoewel ik de meivakantie ook wel leuk vind, aangezien we dan vaak op vakantie gaan.

Ben je afgestudeerd in de middelbare school?
Ja! Ik ben afgelopen school jaar geslaagd voor VMBO kader. Nu zit ik op het mbo!

73078275_1826d1f9abdpdnddw_8998_8a0ddc0cd4_large
Weheartit

Ben je ooit het land uit geweest? Zo ja, hoe vaak?
Eigenlijk gaan wij vaak naar het buitenland op vakantie. Toen ik nog klein was gingen we vaak nog in Nederland, later België en toen werden het vliegvakanties! :D Even kijken hoeveel keer, minimaal 7/8 keer!

Spreek je een andere taal?
Ik spreek naast Nederlands alleen Engels. Duits kan ik soms wel verstaan, maar niet terug praten.

Hoeveel broers en zussen heb je?
Ik heb één zus van 19 (in juni 20)

Wat is je favoriete winkel?
H&M, Vero Moda/Only, The New Yorker, Primark. Haha een aantal dus!

Favoriete restaurant?
De Griek! Ze hebben zulk lekker eten in een Grieks restaurant! :D

Hou je van school?
Ach, ik hou niet van school, maar ik vind het helemaal niet erg om naar school te gaan, aangezien je het ook zelf leuk kunt maken! Maar bij ons op school zijn de leraren ook erg leuk en maken ze grapjes tussendoor etc. Plus dat ik nu een opleiding doe waar ik later wat mee wil gaan doen, dat maakt het nog leuker!

Favoriete YouTuber?
TheBlueStam ook wel Ducci. Hij maakt van (bekende) liedjes piano covers. En ooh daar kan ik lang naar luisteren! Ik vind het zo mooi!

Hier speelt hij Katy Perry met The One That Got Away.


Favoriete film?
Favoriete film? Ik vind de Devil Wears Prada nog altijd erg leuk om te zien! Maar ook The Hangover vind ik erg leuk! The Lion King (a) en nog veel meer films!

Favoriete tv-show?
Wie is de Mol, of valt dat niet onder een tv Show? Anders vind ik The Voice Of Holland erg leuk! En van andere programma's alleen de audities! Daar kan ik me namelijk kapot om lachen soms!

PC of Mac?
Pc. Puur omdat ik nog nooit een Mac heb gehad.

Wat voor soort telefoon heb je?
Blackberry Curve 8520 Black! Dit hebben jullie een aantal posts geleden kunnen lezen (:

Hoe lang ben je?
Ik ben ongeveer 1,80! Ik ben een van de langste van mijn vriendinnen, en vind het jammer dat ik daardoor geen leuke hakken kan dragen! Anders kijk ik er al helemaal boven uit!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit te lezen (:

xoxo

21 opmerkingen:

  1. Heel leuk om te lezen allemaal :)!
    Oh wauw... ik ben maar 1.65 en ik zou graag juist wat langer willen zijn :p Ik voel me juist een beetje verplicht om op hakken te lopen (en dat terwijl ik het niet eens kan)
    Ruilen ;)?

    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grieks is zo lekker, alleen ik eet het bijna nooit :(
    De laatste keer was 3 jaar geleden, in een Grieks Tapas restaurant :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk om te lezen! Ik had er eigenlijk nog nooit op gelet dat we je echte naam niet kende (:
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze tag heb ik ook al gedaan, hij is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Volgens mij ben jij een leuk meisje!

    Doe je al mee met mijn winactie?

    http://myownsupersweetlife.blogspot.com/2012/01/winactie-nailartpennen.html

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik heb deze een tijdje geleden ook ingevuld, vind t superleuk om het bij anderen ook te lezen :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo herkenbaar dat je je naam niet online zet. Ik doe precies hetzelfde!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te lezen en zo wat meer over je te weten te komen :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vond het leuk om te lezen hoor!
    ik heb je getagged, hopelijk doe je hem!
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om te lezen en leuk dat je hem toch online hebt gezet! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah leuk om te lezen!
    Haha bijna niemand kent mijn echte naam ook hoor,
    alleen de meiden die ik in het echt ken (en ook een blog hebben), die wel, maar op fora/blogs gebruik ik gewoon Jan ^^
    Ik zit er wel over te twijfelen of ik een keertje m'n naam bekend moet maken, maar ja voorlopig vind ik dit wel prima!
    Roze is btw ook mijn lievelingskleur,
    maar eigenlijk vind ik ook felle kleuren nu nog leuk haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oew leuke tag ^^! Ook wel leuke vragen =]! Wow jaloers op jou lengte! Leen mij effe 5 cm dan ben ik 1.77 =]!

    xx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey!
    Mijn vorige blog was een soort van dagboekje en dan wilde ik ook anoniem blijven omdat het soms over mensen ging in mijn omgeving. Nu gaat mijn blog gewoon over fashion & beauty, dus nu mag iedereen het lezen! (: Maar het maakt het niet minder persoonlijk, hoor (vind ik!).
    Ik vind The Devil Wears Prada ook een superleuke film, trouwens. :D
    En idd, school word gewoon leukER als je studies je interesseren, en vrienden maken het natuurlijk ook een stuk minder zwaat! (:

    Heel leuke blog, mooie achtergrond btw. :p
    x Lana.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk om te lezen! Nu ken ik je weer ietsje beter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke post! Ik vind je blog echt om van te genieten.. Ik ga je volgen!

    www.thisoddgirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk om te lezen, en je hebt een erg leuke blog, die ga ik zeker volgen, dus zou het jammer vinden als je echt tijdelijk zou stoppen :-)

    hypesandvibes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo