Translate my blog!

zondag 29 augustus 2010

Beatstad.

Gisteren ben ik met mijn moeder naar Beatstad geweest, ik had het als cadeautje gegeven. Ik moest eerst werken, moest ik om half 8 me bed uit.
Om half 4 mocht ik weg bij mijn werk, omdat ik dan optijd op Beatstad zou zijn. En ja, we waren er voordat het eerste optreden begon. Daar eventjes een patatje eten en wat drinken. Toen begon het eerste optreden; Rebelle, een best wel onbekende band uit Den Haag, dat zeiden ze zelf ook. Een half uur na hun laatste optreden kwam Caro Emerald, die kennen jullie vast wel? Het is ook een van mijn favorieten en ze is echt geweldig live! Ze was ook heel vrolijk etc. Na Caro kwam Waylon, hij is ook echt geweldig! Aan het eind van zijn optreden begon het een beetje te regenen. Het begon met spetters, en toen Di-rect kwam ging het steeds harder regenen, wij hadden gelukkig onze regenlaarzen aan, want wat een modder lag daar! Ze hadden wel houtenplaten neergelegd voor het ergste, maar er waren nog wel aardig wat plassen. En we hadden ook een poncho meegenomen, eerst vond ik het stom, maar echt, iedereen had die aan! Dat was wel een grappig gezicht. De leadzanger van Di-rect maakte er echt een geweldig optreden van omdat hij zo gek als een deur is. En hij gewoon midden in de stromende regen gaat staan. En als laatste kwam de afsluiter; Anouk. Ze zong goed etc. Maar eigenlijk deed ze niet veel show, ze had ook de hele tijd haar ogen dicht of haar, haar voor der ogen. Ze was denk een beetje verlegen, - vind je het gek? uitverkocht; 40.000 mensen!- Oke, ze is het misschien wel een beetje gewend, maar toch. Verder was het ondanks de regen -die er niet de hele tijd was en op het eind helemaal weg was- een geweldige avond! Maar toen ik in mijn bed lag, viel ik als een blok in slaap. Want ja, ik had ook nog gewerkt.. Uiteindelijk was in 17 uur achter elkaar wakker geweest, en heb ik bijna alleen maar gestaan en gelopen.

xoxo

5 opmerkingen:

  1. cool, beatstad was volgens mij heel leuk!
    jammer dat ik er niet geweest ben ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje voor je berichtje!
    Ja, ik heb een sector.
    Zorg en welzijn, haha! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je leuke reactie op m'n outfit!
    Haha de plaats waar ik de foto's heb genomen is gewoon in ons huis ^^

    &Ik had Anouk ook gezien op Lowlands, vond haar perfomance toen eigenlijk ook niet zo tof, ze zong wel erg goed hoor, maar ik dacht echt dat ze zwanger was en ze zweette helemaal, ze zag er eigenlijk echt niet uit >.<'

    Wel tof dat je was gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo