Translate my blog!

woensdag 4 augustus 2010

Boven in de wolken

Ik ging op vakantie met het vliegtuig, en toen we nog boven de wolken vlogen kon ik zo heerlijk wegdromen, dromen over de wolken, die er zo heerlijk zacht uitzien, waar je zo op kunt neervallen en slapen als een roos. Al je gedachten zijn weg, even tot rust komen en ontspannen. Je zou er wel uren over kunnen door dromen, maar dan gaan er mensen praten, omdat de landing wordt ingezet. Je zegt gedag tegen het heerlijke droom-wolken-bed, en land op plaats van bestemming.

Ik vind dat echt zo heerlijk, lekker dromen op de wolken, zo mooi.
Wat vind jij?


xoxo

6 opmerkingen:

  1. Hey,

    Haha, geeft niet hoor, dubbelzijdige vraag;).
    Leuke blog heb je , mooie achtergrond!
    Ik heb de vraag voor je beantwoord in mijn oude berichtjeXD,
    xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke blog meid

    kijk ook eens op mijne en wordt een volger :)

    xx

    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supervette foto!
    &Bedankt voor de tip, ik had de mijne ook van de Hema, en ik denk dat ze ze ook indd. bij de V&D zullen verkopen, alleen omdat het overknee's zijn, zijn ze vaak alleen in de wintercollectie te koop :(
    Wel bedankt! De wintercollectie komt er toch bijna aan, dus hopen dat ze weer komen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi geschreven!~ Ik wou dat het mogelijk kon zijn om lekker op zo'n wolk te kunnen liggen en meegevoerd worden door de wind.

    ♥ Caramelle

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo