Translate my blog!

dinsdag 10 augustus 2010

Vroeger tot nu






Gek is dat he? Dan ben je ergens op vakantie geweest, gewoon in Nederland, 
toen je wat jonger was.. En een paar jaar later ga je weer even een dagje daarheen. Dat is misschien niet zo heel gek, maar wat ik wel grappig maar toch ook wel gek vind, is dat ik alles precies nog wist, daar hebben we toen gegeten, aan dat tafeltje, en daar en daar hebben we ook gegeten. Naar die winkeltjes gingen we altijd kijken. En hee? Daar zat eerst een supermarktje maar die staat nu te koop.
Ik vind het zo grappig dat ik die dingen nog weet, terwijl ik echt heel lang geleden daar op vakantie ben geweest, en in de tussentijd is er al zoveel meer gebeurd. Die vakantie heeft dus wel hele grote indruk op mij gemaakt.

Over vakantie gesproken, 23 augustus moet ik alweer naar school! Bah Bah Bah, wil er nog niet aan denken!
xoxo


3 opmerkingen:

  1. Zelf ben ik vroeger in Zeeland op vakantie geweest, alleen als ik de foto's zie denk ik weer even 'ohja, wat was het daar mooi' Wat zou ik graag willen dat ik nog alles onthouden had haha.
    liefs,
    lindsey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad leuk om te zien!
    Ik krijg dan altijd zon gek gevoel, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt helemaal gelijk :D ik was denk ik 6 jaar toen ik in amesfoort woonde, en toen ik vorig jaar terugging herkende ik alles nog, zo leuk! & ik moet ook weer 23 augustus naar school..zó geen zin in! :( xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo