Translate my blog!

donderdag 26 augustus 2010

Rain. Rain. Rain.

Wat is het weer in Nederland toch onvoorspelbaar! De ene dag staan we nog lachend in het zonnetje op de klassenfoto, en de andere dag regent het van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Vandaag was zo'n dag. Allereerst moest ik de hond al uitlaten, daarna naar school toe op de fiets. Nou, daar ging ik dan, met mijn regenpak aan, wat ik in eerste instantie niet wilde, omdat die zo onwijs groot zijn, op mijn fietsje door de regen naar school. Kom je op school aan, zo snel mogelijk buiten onder het afdakje je regenpak uittrekken omdat je, je rot schaamt voor dat ding. Maar dan is er toch weer een voordeel. Jij bent tenminste niet zo nat, als al die andere kinderen die dachten; het valt wel mee.
Laten we hopen op wat beter weer morgen!

xoxo

11 opmerkingen:

  1. dat weer is vreselijk.
    misschien wel net zo vreselijk als regenpakken.
    maar jij bent droog (:
    leuk geschreven <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is en blijft Nederland he :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het gezellig klinken op de ramen (:
    maar inderdaad, het is wat minder om er doorheen te moeten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die regen is echt superirritant!
    ik moest gisteren doorheen fietsen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hee meid,
    wat een schattige blog
    kijk ook eens op mijne en misschien wil je mijn blogvriendje worden?

    xx
    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het weer is hier nooit te vertrouwen, hihi. Leuk blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, ja dat weer je krijgt er maar geen hoogte van hè?! ik hoop dat je mijn blog oook wilt volgen? :)
    xoxo

    http://theonlyfashionprincess.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha ik doe nooit een regenpak aan. Nooit zo slim achteraf !

    Maarja dinsdag wordt het weer droger ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, ja die gebruik ik idd. heel vaak, en ik vergeet altijd om hem schoon te maken ;)...
    bedankt voor je lieve reacties!!
    :D
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo