Translate my blog!

donderdag 19 augustus 2010

Tegenwoordig.

Weetje wat ik tegenwoordig echt niet snap? Dat alles en iedereen maar knap en dun moet zijn. Waarom moeten meisjes persee een knap vriendje, en niet een iets minder knappe maar wel onwijs lief? Vroeger was dat helemaal niet zo, dan maakte het niet uit wie je vriendje was, en of hij knap was of wat minder.
En alle meisjes willen persee zo dun zijn, terwijl dat soms juist helemaal niet gezond is. Waarom kan het niet zijn zoals het vroeger was, toen was tenminste (bijna) iedereen zichzelf.


xoxo

5 opmerkingen:

  1. Ik vraag het me ook af, ik denk dat de media er een grote rol in speelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het met angélique eens,
    de media is vast belangerijk.
    bijna in elke film en soap is de hoofdrol een mega perfect meisje, en iedereen bied maar het zogenaamde 'ideale dieet' aan.

    Maar jij kan bepalen wat jij doet met je leven, dus doe gewoon wat jij wil :]

    ps. leuk geschreven!
    pps. sorry voor mijn iets te lange reactie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maakt niet uit voor die lange reactie! En ik ben het inderdaad ook wel met jullie eens.
    En zoals visopjehoofd zegt je kan zelf bepalen wat je doet met je leven (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dankje voor je reactie ♥
    je blog is ook heel leuk!
    elkaar volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik snap helemaal wat je bedoelt, en Angélique heeft ook zeker gelijk. Al die modellen enzo. Ik vind het ook irritant als mensen zich anders gaan voordoen dan ze zijn. Maar anyways, ik vind het ook grote onzin.

    xxxx!
    i follow you <

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo