Translate my blog!

maandag 23 augustus 2010

Boring!

Vandaag moet ik er dan toch echt aan gaan geloven, alweer oefenen met vroeg me bed uit gaan, maar ik hoef pas om 2 uur op school te zijn. Vandaag gaat mijn mentor het jaar weer hartstikke leuk inleiden! Joepie, daar heb ik dus echt geen zin in. Is toch wel anders dan achteruit in je luie stoel in de zon aan het zwembad en je eigen dagindeling. En dan moet ik ook nog door de regen naar school fietsen, het lijkt wel of  er een gieter wordt leeggegooid. Kom ik lekker doorweekt op school aan, nog zo iets leuks! *not*


Als hier mensen zijn die nog niet naar school hoeven, ik ben jaloers! Zeker met zulk weer! Bah.
xoxo


3 opmerkingen:

  1. Veel plezier en succes op school meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes!
    Leuke blog!
    Jij volgt mij ik volg jou!
    xxx
    www.fashionapp.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. suc6 op school
    laten we hopen dat het gietergedoe snel over is :]

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo