Translate my blog!

vrijdag 20 augustus 2010

School.

Voor veel basisschool kindertjes zijn de lange, saaie schooldagen weer begonnen, en voor vele middelbare scholieren gaat de school binnenkort ook weer beginnen (of is alweer begonnen). Als je nog steeds vrij bent; Lucky You!
Helaas zit voor mij de vakantie er ook alweer op, het weekend voordat je naar school gaat zie ik nooit meer als vakantie. En het begon alweer goed, meteen een mail van mijn mentor, en wat heeft zíj er een zin in. Ik dus niet, voor mij word het dit schooljaar leren, leren en nog eens leren. Niet omdat het slecht gaat, maar omdat ik in mijn examenjaar zit. Ik ga dit schooljaar (hopelijk) met diploma verlaten en zoeken naar een nieuwe school, gedag en tot nooit meer ziens zeggen tegen mijn leraren! Wat lijkt me dat moment toch leuk!

Morgen moet ik nog eventjes werken, en zondag nog uitrusten voordat die lange weken weer beginnen.

xoxo


4 opmerkingen:

  1. Toevallig dat we beide in het examenjaar zitten! Dat wordt leren, leren, leren... ik kijk er nu al naar uit (not)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Angélique, ik antwoord eventjes zo, want op een of andere manier, als ik naar jou site ga schakelt hij over naar site stats ofzo, heel raar, echt elke keer, soms kan ik wel antwoorden enz. Maar som niet.
    Maar is inderdaad toevallig! ik wens je alvast veel succes!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh, die arme basisschool kindjes toch ;p

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo