Translate my blog!

zondag 20 maart 2011

Blogaward!

Dankjewel vintagemoustache! Heel lief dat je hem aan mij hebt doorgegeven!
Ik heb mijn tweede blogaward ontvangen!

Dit zijn de regels:
- Vind 10 andere blogs die ook een award verdienen.
- Vertel dat zij een award hebben.
- Vertel 10 dingen die nog niemand van je wist.

Tien andere blogs die een award verdienen:
~ Keep Dreaming in Colours
Een nieuwe blog, die gewoon super is!

~ Cherry Chanels
Een blog die ik een paar weken terug ontdekt heb, en hij is gewoon super leuk om te lezen!

~ Vitalitijd
Erg leuk om te lezen!

~ Kusje van Lisanne
Ze heeft net een nieuwe header en naam, erg origineel altijd!

~ Florine
Ook een tijdje terug ontdekt, I love her lay-out!

En andere heb ik al een keer genomineerd, ik vind het zelf ook lastig om weer tien verschillende dingen op te schrijven bij weetjes. Maar ik ga het proberen!

Tien dingen over mij, waarschijnlijk weten mensen het al:
1. Ik kook iedere zondag voor mijn ouders en oudere zus. (wow, boeiend? haha!)

2. Ik houuu van koekjes bakken! En het lekkerste vind ik dan het deeg, al is dat niet helemaal goed door het rauwe ei wat erin zit. Ben&Jerry cookie dough vind ik dan ook heeerlijk <3

3. Ik ga de opleiding Pedagogisch Werker doen, en het liefst wil ik nu al beginnen!

4. Ik heb geen zin in mijn examens, ondanks dat ik goed sta ben ik bang dat ik zak.

5. Ik weet niet meer dingen die ik jullie kan vertellen! Sorry!

---------
Wat is het toch een heerlijk weertje he?
Ik hou ervan!

xoxo

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd ermee ^^
    &Leuk om te lezen,
    en inderdaad heerlijk weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahhhhhh super cute! bedankt! love your blog tooo. haha. ik ben er heel blij mee, fijn dat je mn lay-out mooi vindt ♥. with all my loooove, Florine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aahhh heel erg bedankt! Ben er heel blij mee!

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo