Translate my blog!

donderdag 17 maart 2011

Drawing a little girl.

Zoals jullie misschien ergens ooit wel hebben gelezen, ben ik gek op tekenen! Helaas vind ik zelf dat ik nog niet helemaal goed kan tekenen. Deze tekening heb ik gemaakt in januari. Dat is alweer 3 maanden geleden, goh wat gaat de tijd snel!
Ik ben er nog niet helemaal tevreden over, kijk bijvoorbeeld maar naar de vingers van de persoon die het kindje vasthoudt, maar ik vind hem verder wel erg lief.
Wat is jullie mening over deze tekening? Hij is misschien een beetje klein, en de omgeving lijkt een beetje grijzig, maar dat komt door de scanner.

Morgen ga ik samen met alle verzorgings 4e jaars Den Haag onveilig maken! Lekker shoppen, en een rondleiding in de Tweede Kamer.

xoxo

5 opmerkingen:

  1. Wow echt mooi! Je kan echt heel goed tekenen hoor :)

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super goed getekend,alleen de vingers vn de hand van de gene die hem vast houd zijn t ekort! verder super!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Check m'n blog! Award te pakken meid!

    xx Kim

    http://www.vintagemoustachegos365.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo