Translate my blog!

maandag 21 maart 2011

Gooische vrouwen



Gooische vrouwen, dé film waar sommige zo lang op hebben gewacht. Eindelijk is hij dan in première gegaan (8 maart). De film van Linda de mol, Tjitske Reidinga, Susan Visser en Lies Visschedijk (en dan natuurlijk ook de andere geweldige spelers),
En ja, ook ik ben er al geweest, zaterdag 19 maart ben ik geweest, in Pathé. En hij is geweldig! Hij is echt onwijs leuk en ik heb onwijs gelachen! Nu zul je denken; mis ik wat als ik hem niet zie? Haha ja, waarschijnlijk wel, want wow wat was het druk! En ik denk dat het niet alleen bij die bioscoop druk was. Zowat heel Nederland gaat naar die film toe.
Nu is het geen slechte film, en raad ik je ook zeker aan hem even te gaan kijken, gezellig met vriendinnen, je moeder, zus, nicht, tante, oma, weet ik veel wie allemaal!


xoxo

8 opmerkingen:

  1. Ik wil echt graag naar die film!!
    Alleen niemand wil mee :(
    Leuke post!
    En bedankt voor je lieve reacties op mijn blogberichten :)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga er donderdag heen, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn zus is dit weekend geweest en zei ook dat ie super was! :) wil hem ook wel zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben heel benieuwd, hij lijkt me super :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoor ook berichten dat de serie leuker is en deze toch wel erg voorspelbaar was. En tóch ben ik benieuwd ;)

    There is a cute silver stacking rings giveaway waiting for you :)
    xoxo, www.thefashionwritress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vond hem juist stiekem veel leuker dan de serie! :P Hij was echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heey, bedankt voor je berichtje!
    ik heb de film ook gezien en vond hem ook super!!

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hmm, that?s some cool information. I would search on Google to find other relevant articles. Actually, I came across your blog on Google Blog Search. I?m going to add your RSS feed to my reader. Continue posting please!

    aromatherapy

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo