Translate my blog!

woensdag 23 maart 2011

Lente kriebels!



Al drie dagen is het bezig in Nederland; de Lente!
Maandag 21 maart is hij dan officieel begonnen, en goh wat geniet iedereen ervan! Ik zelf ook. En wat is het ons gegund, al drie dagen een heerlijk zonnetje in ons land!
Lente is een van de seizoenen die boven aan mijn lijstje staan. Waarom? Omdat ik gewoon ontzettend blij word van de lente, de vogels die weer overal aan het vliegen en fluiten zijn, de mooie vlinders die weer tevoorschijn komen, en natuurlijk de bloemetjes die net weer uit de grond of uit hun knopjes komen. En natuurlijk het heerlijke weer!
Het enige wat ik tegen jullie wil zeggen; "Geniet ervan!"

xoxo


foto: zelfgemaakt in 2010

8 opmerkingen:

  1. Hier in België is het ook fantastisch weer :D.

    ~In het begin is het wel even wennen, want het voelt dan inderdaad raar aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oehw ja heerlijk!
    Was vandaag vroeg uit, zat heerlijk in het zonnetje, ook tijdens het huiswerk maken,
    echt veels te lekker haha (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh en nee joh!
    Hoeft helemaal niet,
    wel superbedankt (:
    Haha naja ik heb er af en toe een paar,
    maar dan gaan ze geloof ik rond namelijk,
    en dan komen ze via meer mensen,
    en dan doe ik die vaak in 1 post ^^
    Alleen laatst was er iemand, en ik vroeg of ze eventjes wilde helpen herinneren, want anders vergeet ik het, maar nu weet ik niet meer wie het was,
    voel me zo lullig o.O"


    BeantwoordenVerwijderen
  4. jaaa het weer is echt geweldig! ♥ Meteen een tintje bruiner geworden haha. Hopelijk blijft het nog eventjes zo ^^

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk! Ik kon gisteren gewoon zonder jas fietsen en met mijn zonnebril op haha. Leuk blog heb jij. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je reactie!
    Ja het is wel lastig te combineren, vooral met het huishouden en alles erbij.. Maar nog eventjes doorzetten he, binnen iets meer dan een jaar zou ik afgestudeerd moeten zijn, die gedachte houdt me staande :D

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. echt geweldig de lente maakt me helemaal vrolijk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo