Translate my blog!

zaterdag 12 maart 2011

Klaar.

Ja, klaar. Mijn stage is helemaal afgelopen. En wat vind ik dat jammer zeg! :( Het was zo leuk en gezellig met al die kinderen, en ik heb echt super veel geleerd!
Maar helaas.. 2 weken zijn echt voor bijgevlogen! En ik moet er nu ook weer aangeloven; school. Na drie weken niet op school te zijn geweest is het er weer tijd voor. En we hebben meteen alweer een Engels proefwerk en we moeten ons stageverslag inleveren (allebei gelukkig wel pas op donderdag). Natuurlijk is het ook wel weer gezellig, maar stage was toch ook echt super!
De kinderen namen allemaal afscheid doormiddel van een knuffel of een handje, en ik heb ook wat tekeningen ontvangen. Super lief!
Maar toen.. op de nacht van vrijdag op zaterdag werd ik ziek, ik was al wel verkouden, maar opeens werd ik super misselijk. Ik kon dus vandaag niet aan mijn stageverslag werken. Ik ben nu alweer wat opgeknapt (gelukkig!) maar het is niet fijn! Het was wel iets dat heersde op de school, in een klas waren er 14 kinderen ziek, die 's nachts hadden overgegeven, en in de andere klas waren dat er 11, waarschijnlijk ben ik dus aangestoken.. Maargoed, vanaf nu kunnen jullie dus weer berichten verwachten!

xoxo

7 opmerkingen:

  1. mooi dat je het leuk hebt gehad!
    en ja, bij ons waren er ook heel
    veel ziek! en in ieder geval
    nog succes met je verslag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je het leuk hebt gehad! Vervelend dat je ziek wordt maar dat hoor je wel vaker als je met kinderen werkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow dat zijn wel een hoop zieke kinderen in 1 klas zeg!
    &Goed om te horen dat je het zo leuk hebt gehad,
    nu weer bikkelen voor het examen,
    maar daarna hebben we zoveel vrijheid ^^
    Naja iedergeval een superlange vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk om te horen dat je het leuk hebt gehad!
    & woooow dat zijn er echt heel erg veel zieken,
    en goed dat je weer beter bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat het over is! Maar erg naar je zin gehad zo te horen! Ik moet ook nog stage gaan lopen, bij een bakkerij.. spannend! Gave blog heb jij btw!

    ps: we hebben nu een give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awhh, wat een lieve kindjes zo te horen! Wel vervelend dat je ziek was!

    Leuke blog en superleuke achtergrond zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo