Translate my blog!

vrijdag 25 maart 2011

Vogeltaal


Niets is lekkerder dan met dit weer in de tuin te liggen. Lekker in je tuinstoel, met een drankje misschien wat lekkers, en een muziekje op.. of toch niet? Meestal heb ik geen zin om muziek te luisteren, maar stiekem heb ik gewoon geen mp4, ipod of weet ik veel wat, en vind ik dat als ik via mijn mobiel luister mijn mobiel té snel leeg is. Daarom is het enige wat ik doe als ik buiten in de zon lig; mijn ogen dicht en luisteren naar wat er om mij heen gebeurt. In het begin hoor je nog van alles, auto's die langsrijden, mensen die praten, maar op een gegeven moment ben je (ik tenminste wel) gericht op één ding. En bij mij is dat op een of andere manier altijd een vogel. Ik ga dan luisteren naar hoe hij fluit. Nu zul je denken; wat een onzin! Maar probeer het eens, als je heel goed luistert, en als je geluk hebt zit er een vogel regelmatig te fluiten op dezelfde plek, hoor je dat hij iedere keer iets anders fluit. Ik vind het zelf altijd erg rustgevend, en kan er dan ook heerlijk naar liggen luisteren, terwijl ik lekker bruin word in de zon!

En dan wil ik ook nog met jullie delen; mijn favoriete nummer op dit moment, wat ook nog eens mijn ringtone is!
Crystal Fighters - Plage


Nog een keer; geniet van het mooie weer!
xoxo


Afbeelding; gevonden bij google afbeeldingen onder; duif.

7 opmerkingen:

  1. leeuk geschreven.
    haha nu ik dit typ hoor ik zelf ook een vogel haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leukk!
    haha hoe toevallig,, ik hoor een duif;d
    dat hoor ik eigenlijk altijd als de zomer begint b ij ons thuis. heerlijk dat gevoel!
    ik ga je volgen@! jij mij??
    leuk blogg.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, ik ga ook eens goed luisteren! Meestal ben ik veeel te druk met allemaal dingen haha :) Ik ga nu naar het liedje luisteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geschreven!
    &Haha ja dat heb ik ook altijd,
    naja bij mij zijn die auto's enzo er niet,
    want ik woon echt in een superrustige wijk haha,
    maar er zitten hier altijd honderden vogeltjes, dan heb ik m'n balkondeur open, het zonnetje schijnt naar binnen en hoor ik die lieve vogeltjes!
    En af en toe ook m'n gillende buurkindertjes haha, maar dat is ook erg lief ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel leuk, haha! vogels zijn cool! ik haal mijn achtergronden van www.shabbyblogs.com ga dan naar designs en dan naar de backgrounds, kies een leuke en klik op get the code. verder snap je het denk ik wel, staat uitgelegd! x lots of lovee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooh ik zie dat je het al hebt gered! haha! leuke background ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk geschreven!
    Als ik in de tuin lig hoor ik ook altijd vogels. Trouwens op dit moment nu in mijn slaapkamer hoor ik heel veel vogels. Ik hoor altijd wel vogels hier en vind het fijn!
    Alleen de haan hier tegenover heel vroeg s'morgens, daar werd ik eerst gek van, maar op de een of andere manier hoor ik die niet meer

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo