Translate my blog!

donderdag 3 maart 2011

Drukdrukdruk

Ik heb het deze week ontzettend druk! En niet omdat ik veel dingen moet doen ofzo, maar mijn stage duurt zo al van 8 uur 's ochtends tot 4 á half 5 's middags! Wel is mijn stage echt onwijs leuk! De kinderen zijn allemaal super lief, en willen mij allemaal knuffelen! Natuurlijk moet ik soms ook wel streng zijn, maar dat is echt iets dat ik nog moet leren, want die kinderen zijn soms echt zó vervelend. Ik heb wel al super leuke dingen gedaan! Zoals knutselen, voorstelling kijken, taken doen met ze, voorlezen en noem zo nog maar een paar dingen op!
Sorry dus dat ik niet zoveel schrijf op mijn blog, het is nu een week geleden! Pff.. I am soo Sorry!

xoxo

3 opmerkingen:

  1. het is je vergeven! Weet er alles van al shet zo druk is dat je dan soms gewoon niet aan het schrijven toekomt:)

    Heel veel succes en plezier op stage nog maar dat komt vast wel goed:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi dat je het leuk hebt!
    en jaa, ik was wat bezig met veranderen hihi ;$

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha leuk dat je er zo van kunt genieten!
    Pff ik kan me nog herinneren dat ik in de 3e klas stage moest lopen bij een peuterspeelzaal,
    jemig wat een ervaring haha!
    Ik weet nu iedergeval dat ik geen toekomst voor mezelf zie op een peuterspeelzaal XD

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo