Translate my blog!

woensdag 29 juni 2011

Birthday girl

Guess what? Vandaag ben ik jarig! Yes! Haha. Vandaag, 29 juni, ben ik 16 jaar geworden! Dat betekend dat ik nu legaal drank mag kopen. Hoewel ik dat helemaal niet bijzonder vind, omdat ik toch nog niet echt drink ofzo, dus eigenlijk heb ik het niet nodig. Maar het idee dat het mag, is gewoon leuk! ^^ Het betekend ook dat we alweer over de helft van 2011 zijn! Wat gaat het toch snel!? Ik weet nog steeds dat ik vorig jaar mijn verjaardag vierde.
Ik heb dit berichtje gisteren getypt, omdat ik het vandaag te druk heb om nog een berichtje te typen (hopelijk werkt blogger mee en wordt mijn bericht geplaatst). Dus ik weet niet hoe het weer is en hoe alles gaat uitpakken. In elk geval staat er op de planning dat mijn vriendinnen rond een uur of 11 komen om gezellig mijn verjaardag te vieren! 's middags blijven ze gezellig eten, en hopelijk zitten we in dan in de tuin! Want dat maakt het natuurlijk al helemaal leuk, als het zonnetje heerlijk schijnt!
Vanavond is het dubbel feest! Omdat we dan ook om half 8 (?) de diploma uitreiking hebben! En dan ein-de-lijk mag ik mijn nieuwe jurkje aan! Overdag doe ik hem nog niet aan omdat hij dan misschien vies wordt, en mijn vriendinnen hem ook nog niet mogen zien! Ik post daarom ook nog eventjes geen foto, maar die komt zeker ergens deze week (verwacht er niet veel van hoor. haha). Net zoals mijn cadeautje, alhoewel ze die wel mogen zien, maar ik hem nog niet heb gekregen en dus ook nog niet laat zien. Het is in elk geval een kleine laptop. Gelukkig heb ik nog wel andere ideeën over wat ik overdag aan kan trekken, namelijk mijn nieuwe shirtje, met een korte broek, en als het slecht weer is gewoon een lange broek en een jasje of vestje eroverheen.
Voor mijn vriendinnen vierde ik het dus vandaag, voor familie wordt dat aanstaande zondag. Hopen dat we dan ook buiten kunnen zitten. Dat zou wel zo fijn zijn!

xoxo
Edit; blogger heeft hem dus toch niet gepost.

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Veel plezier vandaag :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd !
    En geniet er van !

    Groetjes
    Eline's Photography

    Ps: kom zeker ook is mijn blogje bezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehw nog gefeliciteerd!
    Pff ik heb het de laatste dagen zo druk gehad dat ik helemaal geen tijd heb gehad om te bloggen!
    Was zelfs vergeten m'n eigenlijk verjaardag enzo te bloggen, shame on me!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo