Translate my blog!

donderdag 30 juni 2011

Cadeautje + jurkje

Zoals beloofd zou ik na mijn verjaardag nog een post doen over mijn jurkje van de diploma uitreiking en als ik zondag mijn verjaardag vier, en mijn nieuwe laptop(je) laten zien! Nou dat ga ik dan nu maar eens eventjes doen, ookal was ik gisteren jarig. Ik heb gewoon het geduld niet om te wachten met het bericht te plaatsen.

Het jurkje van de diploma uitreiking. Verwacht er niet teveel van! Het is gewoon een H&M jurkje. Maar wel super schattig!


Dit is hem dan! - de foto heb ik eventjes van de site van H&M gepikt -
Is hij niet schattig? Ik vind hem zelf super leuk! Ik wilde hem combineren met een paar van mijn hakken, maar aangezien niemand van mijn vriendinnen hakken aan zou doen, zou ik veel langer zijn, aangezien ik al bijna een van de langste ben. Dus heb ik ze gecombineerd met mijn sandaaltjes, met van die bandjes. Aangekomen op de uitreikings avond hadden bijna al mijn vriendinnen wél hakken aan. Toen was ik opeens kleiner.. Maarja. De avond zelf was onwijs gezellig! We hebben veel gelachen, en eigenlijk niet gehuild omdat het, de laatste keer was. Eindelijk mijn papiertje, daar heb ik 4 jaar lang kei en keihard voor gewerkt!

Natuurlijk was het dubbel feest, want ja, ik was ook jarig! Gelukkig heeft de hele aula niet voor mij gezongen, want ooh wat zou ik dan raar op dat podium hebben gestaan xD - aangezien ik best wel verlegen ben, behalve bij mijn vriendinnen enz .-
Dan nu mijn cadeautje. Deze heb ik gekregen voor mijn slagen en voor mijn 16e verjaardag.

Galerie bekijken
Het is een Sony Vaio, en het nummer is volgens mij: VPCYA1V9E. Het is zoals je ziet een klein laptopje (11.6 inch) Hij is handig voor school, omdat ik daar een laptop voor nodig heb, en deze laptop maar 1,5 kg weegt. Dat is ongeveer de helft van de laptop die ik eerst had, en dan natuurlijk ook nog het formaat! Het is ontzettend handig om mee te nemen. Ik heb er zelf nog een beschermhoes bijgekocht. Ik ben er zelf heel erg blij mee! En ik moet zeggen, je went erg snel aan het kleine beeldscherm! Als ik nu soms op mijn oude laptop moet om foto's over te zetten, denk ik; wat grooot! Haha. Ik hoop dat ik er nog veel plezier aan ga beleven :D
Verder heb ik nog wat andere cadeautjes gehad van mijn zus en mijn vriendinnen. Zondag vier ik mijn verjaardag voor mijn familie, maar daar zal ik niks anders krijgen dan geld.

xoxo

14 opmerkingen:

  1. Waaauw! superleuk dat jurkje! en wat een gave laptop! gefeliciteerd dat je geslaagd bent!
    en nog gefeliciteerd van je verjaardag!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk jurkje!!<3 en stoer dat je een laptop hebt gekregen! waar je wel met kleintje op moet letten is als je layout veranderd!Heb er namelijk zelf ook 1 gehad:) Kan soms iets anders ogen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk jurkje en wat een gave laptop :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een tof jurkje ♥
    gefeliciteerd dat je geslaagd bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi jurkje! Ik volg je, wil je ook mij volgen? :)
    http://sweetgossipbeauty.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waauw leuk jurkje. Mooie laptop echt lief dat je die hebt gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah leuk, dat jurkje is ech leuk!
    Wil je me terugvolgen?, x http://fashionlovefashionlove.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, ja, ik had hem op Tumblr gezien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hhaha, schattig jurkje!
    Ik heb zelf ook een kleine laptop en die is heel handig om mee te nemen.. Maar om gewoon mee te computeren gebruik ik liever mijn grootte laptop =)

    Nog gefeliciteerd!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk jurkje! En die laptop is super, die zou ik ook wel willen hebben :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een super vette laptop .. ik wil ook nog steeds een laptop:# misshien kunne we elkaar volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een superlief en leuk jurkje! Hartstikke mooi!, joh platte schoenen zijn toch ook gewoon hartstikke hip!:) Mooie laptop! super!:)xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk jurkje :)
    Ps. doe je al mee aan mijn winacties?

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo