Translate my blog!

maandag 6 juni 2011

Deux jours

Waauw dat heb ik uit mijn talen gids gedingest. -ik weet niet hoe ik dat moet noemen?? -
Aangezien ik helemaal geen Frans kan, oké misschien een paar woorden.

Twee dagen, ja, nog twee dagen! En dan vertrek ik naar Parijs! Yes ik heb er zoveel zin in! Ik schrijf mijn laatste blog voor mijn geweldige reis nu, maandag 6 juni, omdat ik bang ben dat ik mogen te weinig tijd heb en woensdag om half 7 al op school moet zijn, dus het veel te vroeg is om nog een berichtje te schrijven!
Goed, ik ga dus naar Parijs ;) Maar dat wisten jullie al uit verschillende posten die ik al geplaatst heb. Mijn bericht over hoe het was etc. zal waarschijnlijk pas dinsdag komen, omdat ik zaterdag om 9 uur 's avonds thuis kom, ik zondag de verjaardag van mijn zus vier, en maandag moet werken op een hele grote fair bij ons op het werk!
Vandaag ben ik al naar de Action geweest, want ja, ik moest even een paar goedkope spulletjes hebben, en toen kwam ik ook een goedkope talen gids voor maar €0,98 tegen! En natuurlijk hadden ze ook Frans! Dus die heb ik eventjes gekocht, je weet maar nooit. Verder ga ik morgen de laatste dingen halen qua snoep, chips, drinken en dat soort dingen! En ga ik natuurlijk beginnen met mijn koffer inpakken. We mogen maar één koffer mee, dus dat wordt de grootste -ofcourse- 's Middags moet ik nog wel eventjes oppassen, maar ik denk dat, dat een hele goede afleiding is, aangezien ik de laatste week alleen maar loop te stuiteren. Gelukkig moest ik vrijdag, zaterdag en zondag ook werken, dat was dus ook weer afleiding, behalve zaterdag omdat ik toen samen met een vriendin werkte, en we samen zaten te stuiteren. Haha!
Ik heb er echt zoveel zin in! We moeten om half 7 op school zijn en om 7 uur vertrekt de bus, wat we allemaal gaan doen weet ik niet allemaal uit me hoofd, een paar dingen zijn: Disneyland Parijs, De Eiffeltoren, De Notre Dam, Varen op de Seine, Het louvre, Shoppen, Versailles, en nog veeel veel meer! Als ik terug kom zal ik het jullie wel eventjes laten weten!

Je ne peux pas attendre!
(via google vertalen, =ik kan niet wachten!)

xoxo

4 opmerkingen:

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo