Translate my blog!

maandag 20 juni 2011

Drukke dagen

Zoals jullie natuurlijk weten ben ik afgelopen woensdag (15 juni) geslaagd! En dat betekend; officieel vakantie! Nu ben ik alweer een paar dagen lekker aan het werk, maar ik heb het dus soms ook te druk, ookal valt het nu alweer mee.. Ik heb de afgelopen 3 dagen gewerkt, over 2 dagen weer en daarna weer over 2 dagen, en dan die weken erna is het weer anders. Aangezien ik waarschijnlijk toch niet op vakantie ga :( heb ik alle tijd om te werken en dus lekker veel geld te verdienen! Over 9 dagen ben ik 16 en krijg ik weer extra betaald *yay*

Gaan jullie nog werken deze vakantie ?

xoxo

16 opmerkingen:

  1. Ik ga waarschijnlijk folders lopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik werk in de horeca en werk ook nog in de thuiszrog:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi wat een cool en schattig en lief blog!!
    Ik volg je nu (:
    Wil je mijn blog plz ook volgen??
    Mijn blog:

    http://www.movieanne.blogspot.com/

    alvast heel erg bedankt en veel succes met je blog!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik werk in de horeca op een camping hier in de buurt. heel erg leuk werk !

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, jij wordt lekker rijk als je zoveel werkt! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb gewoon mijn baantje wat ik al 3 jaar heb :P. IJsjes scheppen en taart verkopen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg!!
    Ja hoor ik begin dinsdag voor 3 weken in een grote bakkerij te werken.

    Groetjes
    Eline DM*

    Ps: kom gerust ook is binnen op mijn blogje, en laat dan zeker wat feedback achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! ik heb een baantje maar dat is maar één keer per week, snoep inpakken.. ik wil nog wel graag een vakantie baantje!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leeuk ! Ik ga bessen plukken jaa echt dom vind ik zelf maar dan heb ik wel wat..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha ja soms wel hoor ;d lekker joh!
    hmm nou ik weet neit! bij ons in de buur tniet echt;p
    je woont vast in het westen?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ga denk ik wel werken deze vakantie. Weet alleen nog niet waar :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nee ik vind het ook echt niet leuk meer nu, gelukkig heb ik nu alleen nog toetsweek, naja gelukkig,
    maar daarna ben ik klaaaaar met dit schooljaar ! :)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha ja dat is wel het fijne aan 'niet op vakantie gaan', je kunt nu echt lekker gaan cashen, dat vind ik dan wel weer jammer hoor!
    Maar natuurlijk ben ik ook wel blij dat ik op vakantie ga!

    &Ik werk - zoals je al weet - in de Thuiszorg ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hee!

    Die 9de foto op mijn blog:

    http://www.movieanne.blogspot.com/

    Dat is een nagellak die ik op de markt ergens in brabant heb gekocht. Er zitten hartjes in. Heel leuk!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo