Translate my blog!

woensdag 15 juni 2011

Yes!

YES! Ik ben gewoon geslaagd! Tussen 12 en 2 zouden wij gebeld worden, eerst de mensen die gezakt waren of een her hebben, daarna de mensen die geslaagd zijn. Ik werd om tien voor half 1 op mijn mobiel gebeld. Ik denk; shitt! Maar gelukkig met het goede nieuws, dat ik geslaagd ben!
Ik ben zo blij! Natuurlijk was het al een beetje te verwachten, maar nu is het gewoon zeker! Meteen de vlag naar buiten, tas eraan! Slingers en ballonnen opgehangen! En vanavond komt er familie langs. Zometeen eventjes naar school toe om mijn cijfers op te halen, maar door de telefoon vertelde ze al dat het alleen maar achten waren!
Haha, me ouders hebben ook nog een sjerp met geslaagd erop gekocht, gekken die ze zijn! Die hou ik nu natuurlijk de hele dag om!

Zo dit was eventjes een kort berichtje om jullie te laten weten dat ik geslaagd ben!


Andere examenkandidaten ook al uitslag? Ik ben benieuwd!

xoxo

pps. lees ook nog mijn bericht over Parijs!

14 opmerkingen:

  1. ooh, gefeliciteerd zeg ! wat goed ! en ook met allemaal achten echt goed gedaan !
    weet je al wat je hierna gaat doen ? wat voor opleiding ofzo ?

    ik zit nog maar in het derde jaar van vwo, dus nog 3 jaar.. :(

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd wat goed !! Heel veel plezier. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ontzettend leuk zeg ! veel plezier & succes !

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello darling,

    Love your blog and now following! Maybe you'll have to visit my blog:)

    Kisses,
    Annabelle
    http://vivaluxury.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Supergoed
    en i love your layout trouwens!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aah leuk! Gefeliciteerd! Heb zelf 5 jaar geleden examen gedaan, weet het nog precies haha, zo'n opluchting als je gebeld wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd meid, geniet ervan!!:)xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beetje laat, maar ALSNOG GEFELICIFLAPSTAART <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd! Ik ben ook geslaagd, voor de HAVO :D ben ook super blij. Al 6 weken vakantie haha en nog 6 weken te gaan :D heeeerlijk ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo