Translate my blog!

maandag 18 juli 2011

"De reuzen doen het!"

Het lijkt wel of het nooit stopt! Er blijft maar regen komen (oké gisteren was het af en toe wel een tijdje droog en een zonnetje), en dan moet ik aan dingen denken die ik vroeger zei als het regende..
"De reuzen doen het!" dat was waar ik aan dacht als het regende, de reuzen gooide namelijk een teiltje water om (als het hard en lang regende), óf ze waren de plantjes aan het water geven (wanneer het minder hard regende) . Net zoals met onweer, wanneer het flitste maakte ze een foto, bij de donder waren ze hard aan het stampen of rennen. Bij sneeuw klopte ze hun kussens uit en bij een hele harde wind waren ze hun was aan het drogen, of hun haren aan het föhnen.
Oke, je zult nu wel denken; wtf? Maar het is wat ik vroeger altijd dacht, ik verzon en dan samen met mijn zus. En nu, een paar jaar later, moet ik bij regen altijd denken aan die reuzen die boven van alles aan het doen waren.

Hadden julie vroeger ook van die fantasieën over hoe regen, onweer, wind etc. werd veroorzaakt? Of andere leuke fantasieën? Laat ze hier achter, en misschien kan ik er een leuk berichtje over maken.. Die goede oude tijd!

xoxo

11 opmerkingen:

  1. Haha ik dacht altijd dat de engeltjes moesten huilen omdat ze straf hadden gekregen van God :p Maar deze over de reuzen vind ik een stuk leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elfjes, ik dacht altijd dat er hoog boven de wolken elfjes het weer regelde :P
    Ja, ik ga woensdag op vakantie, vandaar :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn ouders vertelden mij altijd dat de engeltjes plantjes water gaven en dat er daardoor regen was op aarde, haha.

    Dank je voor je reacties! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dacht vroeger altijd dat God moest huilen:p mooi geschreven trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha :)
    ik dacht dat god weende of de engeltjes de wolkjes uitknepen ;D
    dankje voor je reacties lieverd.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niks kinderachtigs aan hoor, ik lees de Tina ook omdat mijn zusje een abonnement heeft :P
    Maar ik lees vooral de strips :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HAha toevallig heb ik daarover nog een stukje geschreven pas! Leuke post, meid. T mag inderdaad wel eens lekker weer worden! Hou niet zo van regen.. x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahah leuk artikel :)

    PS. Doe jij al mee aan mijn winactie's? http://girlsmakefashion.blogspot.com/p/zomer-winmaand.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk artikel! Ik zei vroeger altijd dat me oma dan verdrietig was omdat die al overleden was! Dus ging ik haar in mijn hoofd altijd troosten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik dacht altijd dat God dan verdrietig was als het regende haha! Ik hoop dat 't snel weer lekker wordt. X Cindy

    www.yourstrulycindy.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo