Translate my blog!

zaterdag 9 juli 2011

Tag: Sunshine award

Tumblr_lnx2bsx5ep1qmxt50o1_500_large

Ik ben getagd door Yanou van Nailpolishtheluxe. En bij deze: heel erg bedankt daarvoor!

De regels van deze tag zijn als volgt:
- Bedank de persoon van wie je deze tag hebt gekregen.

- Schrijf een artikel hierover.

- Beantwoord de volgende vragen.

- Tag 10 personen van wie je vindt dat ze het echt verdienen, en vertel ze dit.

Tumblr_lo1xyq3zhv1qc0khfo1_500_large

1. Favoriete kleur: Tegenwoordig heb ik geen favoriete kleur meer. Vroeger was het ook iedere dag anders, hoewel het een lange tijd roze was, alles moest toen roze zijn! Wel vind ik alle kleuren die een beetje licht, pastel zijn erg mooi!

2. Favoriete huisdier: Hond. Dat staat echt duidelijk vast, hoewel een konijn ook wel leuk is! Maar als ik dan tussen die twee moet kiezen, wordt het zeker een hond. Waarom? Omdat ik vind dat honden dingen aanvoelen, wanneer ik verdrietig ben, komt hij me troosten, en ja.. dat is echt waar! Het is m'n beste, oude (11 jaar) vriendje.

3. Favoriete nummer: Ik zat bij Yanou dat iedereen iets anders had, een nummer van 1,2,3 en een liedje. Zij heeft het allebei gedaan, dus doe ik dat lekker ook! Mijn favoriete nummer, nummer is 8, geen idee waarom. Maar iets in mij zegt dat nummer 8 geluk brengt? Mijn favoriete liedje is erg lastig te zeggen! Ik heb zoveel leuke liedjes, en de ene keer draai ik het ene liedje zo vaak als ik kan, en de andere keer is het weer een heel ander liedje. Wel een liedje dat ik eigenlijk nog steeds wel leuk vind; I do van Colbie Caillat.

U83if_large

4. Welke parfum draag je vaak: Eigelijk draag ik niet zo vaak parfum, eigenlijk alleen als ik ergens heen ga (bijv. bij een feest, of uitgaan en bij dansen deed ik het ook altijd) en dar komt eigenlijk omdat mijn vader er super allergisch is, als je het een keer op spuit ruik je het ook constant in het huis.. Het geurtje wat ik dan af en toe draag is van Replay. Ik weet alleen niet precies welke.

5. Is er iets dat je altijd draagt en dat echt bij je past: mijn pandora armband, ik heb iedere dag mijn pandora armband om, zonder voel ik me echt super kaal! Daarnaast heb ik ook nog twee kleine zilveren armbandjes die ik ook niet kan missen, en ik denk dat daar nog een derde bij komt!

6. Wat is je passie: Pff die vind ik moeilijk! Ik heb werkelijk geen idee! Ik vind veel dingen leuk, zoals fotograferen, al ben ik daar nou niet heel goed in, en heb ik ook helemaal geen goede camera! Sommige zeggen dat ik heel goed met kinderen om kan gaan en een rustgevend gevoel bij ze overbreng, het is wel iets wat ik later wil gaan doen; met kinderen werken, maar of het echt m'n passie is??

Tumblr_liix0nemvm1qha7b4o1_400_large

7. Cadeaus, geven of krijgen: Eigenlijk allebei wel, ik vind het altijd erg leuk om cadeautjes te kopen voor andere, omdat ik dan altijd helemaal een idee heb hoe en wat, en het inpakken ervan vind ik ook heel erg leuk! Maar natuurlijk is het ook leuk om zelf cadeautjes te kijken, ik ben altijd heel nieuwsgierig over wat erin zit! Maar dat heeft iedereen wel denk.

8. Wat is de laatste oogschaduw die je gebruikt hebt: Vanochtend: essence sun club, het is een palet met verschillende kleuren erin, die combineer ik dan altijd, ook nog een beetje met een normale lichte kleur die niet in het palet zit.

9. Favoriete dag van de week: Ook een lastige, ik zou kunnen zeggen vrijdag, omdat je dan weekend hebt, ik zou kunnen zeggen zaterdag omdat je dan niet naar school hoeft, maar misschien moet je wel werken? En ik zou kunnen zeggen zondag, omdat je dan niks hoeft te doen.. maar wat nou als het vakantie is? Dan kan het iedere dag! Haha. Ik vind woensdag de leukste dag, omdat je dan lekker in het midden van de werk/schoolweek bent.

Tumblr_lngboe52vf1qf7ikto1_500_large

10. Draag je nu nagellak: Nee, eigenlijk niet, geen zin in ofzo? Misschien dat ik ze vanavond nog eventjes in een leuk kleurtje lak! M'n teennagels zijn wel gelakt, afwisselend grijs en turquoise. Ziet er wel heel leuk uit!


Nu 10 andere mensen, maar dat vind ik heel erg lastig, dus als je dit leest, voel je vrij! Neem hem over :D

xoxo



pps. De foto's zijn van weheartit

10 opmerkingen:

  1. congrats :)))

    LOVE minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I Do van Colbie Caillat blijft inderdaad leuk :)
    Er zitten echt hele mooie afbeeldingen tussen ♥

    RE: Nou ze woont op ongeveer een halfuurtje rijden dus op zich is dat nog wel te doen. Jammer dat jouw vriendin wat verder weg woont, maar ik raad je aan om elkaar zeker een keertje in het echt te ontmoeten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook getagd, alleen ga ik het niet plaatsen dat past niet bij mn blog! :D

    & Leukee antwoorden <3 xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een superlieve en leuke post!!

    xxxxxx hvj

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oehw dit is wel een erg leuke post!
    Leuk ook om te lezen (:
    &Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk om te lezen! Grappige post :)
    Leuke fototjes, ik ben echt weheartit verslaafd hihi!

    Je blog is super!
    Zullen we elkaar volgen? :)
    http://www.annaeva.blogspot.com
    Dankje, X!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo