Translate my blog!

vrijdag 15 juli 2011

Tag: Top 10 award

Ik heb weer een tag ontvangen. En deze keer van Sharon van Polaroid Monday, heeel erg bedankt daarvoor! :D

Regels:
- Bedank de persoon van wie je de award hebt gekregen en de link naar hun blog.
- Zet de top 10 award foto op je blog
- Maak een lijst met je top 10 cosmetica
- Tag 10 andere bloggers

Mijn top 10 cosmetica (in willekeurige volgorde)
- Labello
- Etos volume mascara
- Essence Sun Club oogschaduw (02)
- Essence oogpotlood (bruin)- Essence multi dimension nagellak
- Anderelon Care & Repair
- Catrice Ultimate Laquer Nailpolish
- Dove deo Beauty Finish
- Nivea Soft
- HEMA Reinigingsmelk

Oké het zijn misschien niet allemaal cosmetica producten, maar ik gebruik nooit zoveel verschillende, dus vandaar dat ik er ook wat andere dingen bij heb gezet.

Nu moet ik 10 andere bloggers taggen, maar aangezien ik hem jullie allemaal gun, tag ik jou! Degene die hem nu leest!

xoxo



13 opmerkingen:

  1. Leuke tag ! En leuk blog, ik ga je volgen !xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag! Ik gebruik Labello ook het meest :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje voor je reactie! Er zit inderdaad een donker hoekje op die laatste foto, dat is de schuine muur waar geen laken voor zit. Ik had ietsjes meer naar links moeten gaan staan; dan zou je het niet zien. Maar ik had toen niet echt zin om een goede foto te maken hihi, vandaar.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag hé! Ik heb hem ingepland voor morgen, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tag :)
    Dankje voor je reactie lieverd.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke tag! Trouwens over je vorige bericht mooie cupcakes zeg! Ik heb ze laatst ook zelf gemaakt.. en het is makkelijker dan je denkt (tenmiste mij ging het vrij goed af hihi). Love your blog!

    xoxo

    Ps: maybe you will follow us?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke tag!
    Er zijn heel veel tags valt mij op! :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke antwoorden (:

    PS. Doe je al mee aan mijn winactie's? http://girlsmakefashion.blogspot.com/p/zomer-winmaand.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke tag ! Ik heb 'm ook al gedaan. :)
    Ik vind de lakjes van Catrice ook erg fijn, trouwens alle producten van Catrice. In mijn top 10 staan 5 producten van Catrice haha. Zullen we elkaar volgen? =)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, dit is de juiste! Ookal heb ik een blog op web-log.nl, je kunt me wel volgen via GFC. Je ziet in de rechterkolom (ik heb ook geen andere kolommen, haha) een blokje met mijn volgers en daar kun je ook gewoon op volgen klikken. Ik volg jou nu ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oehw deze had ik nog niet gezien!
    Leuk om te lezen haha,
    pff ja ik vind het ook altijd lastig om mensen te taggen!
    &Heel erg bedankt, haha ja ik ga naar Thailand!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo