Translate my blog!

maandag 4 juli 2011

Mailvriendin

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve felicitaties en berichtjes! Dus: Dankjulliewel! Hihi.

En dan, ik heb ongeveer anderhalf jaar (iets korter) een mailvriendin, en daar heb ik een kort gedichtje over gemaakt;

Het is bijzonder.
Hoe mensen die ver van elkaar wonen,
vrienden kunnen worden.

Na een aantal mailtjes al een klik hebben,
en elkaar een vertrouwd gevoel geven.

Meteen dingen verteld,
die je aan andere niet durft te vertellen,

En pas anderhalf jaar mailt,
maar het lijkt alsof je elkaar al langer kent.

Dat is wat ik noem,
Een bijzondere vriendschap!

~Einde~

Ik heb al zoveel dingen met haar gedeeld, het lijkt alsof ik haar al jaren ken.
Deze vakantie willen we waarschijnlijk gaan meeten, aangezien we andere vakanties daar geen tijd voor hadden.

Heeft een van jullie ook een mailvriendin? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?

xoxo



Pps. De tekening heb ik gemaakt.

14 opmerkingen:

  1. Ik heb een mailvriendin, maar we hebben elkaar al een hele tijd niet meer gezien :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel, ja ik heb een vakantievriendinnetje die is heel soms zie. Echt Superman er dat ze zo vet weg woont x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, het is eigenlijk nu net andersom, we zijn gaan mailen omdat we elkaar niet meer zagen :)
    Maar de laatste keer is anderhalf jaar geleden denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb geen mailvriendin, maar het klinkt wel leuk zoals jij het omschrijft!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb wel iemand die ik via internet ken, maar geen mailvriend/vriendin. Ik wil dat best wel, maar waar kun je dat vinden? Tegenwoordig moet je voor dat soort sites betalen :S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk :D
    Ik heb geen mail vriendin!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk! Ik heb ook iemand leren kennen via internet, ongeveer twee jaar geleden, en we mailen vaak, dat is zo fijn, en eigenlijk is het juist zo leuk omdat het via mail gaat, net als vroeger met penvriendinnen:)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik had vroeger van vakantievriendinnetjes altijd penvriendinnen..
    en nu wel iemand van blogspot ;p
    spannend dat jullie gaan meeten!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk! Ik heb ook een vriendin leren kennen via msn 4 jaar terug ofzo. Zie haar laatste tijd niet meer vaak maar zijn 2 jaar terug wel samen met onze ouders op vakantie geweest enz :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ook een soort mail vriendin, die ik helemaal niet ken, maar we gaan wel een keertje afspreken! Elkaar volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gedicht ♥
    Ik heb ook zo'n vriendin. Alleen het is niet echt meer echt een mail vriendin, omdat we elkaar nu steeds vaker zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb ook een mailvriendin! Maar we gaan misschien brieven schrijven omdat dat toch een beetje persoonlijker is :) Ik heb haar ook nog niet ontmoet maar ik heb haar wel al gezien op foto. Ik vind niet dat ik haar moet ontmoeten aangezien het echt een penvriendin is, en als je haar dan echt kent is het toch anders vind ik.. x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo