Translate my blog!

zondag 24 juli 2011

The good old times


Foto: weheartit

In mijn vorige bericht had ik het over de regen, en wat ik daar vroeger bij dacht.. Helaas is het vandaag weer een regenachtige dag, en is er echt niks te doen! Op de radio hoor je dat er geen parkeerplaatsen meer te krijgen zijn bij Ikea en andere open winkels. Bij mijn vorige berichtje vroeg ik aan jullie wat jullie vroeger dachten of zeiden als het regende. Hierbij de uitspraken van verschillende lezers (en natuurlijk een beetje reclame ;));

Ik vind dat dit berichtje van Carina boven aan mag;Carina (Carina Schrijft): " Ik zei vroeger altijd dat me oma dan verdrietig was, omdat die al o verleden was! Dus ging ik haar in mijn hoofd altijd troosten"
Ik vond deze heel erg mooi, en ook wel een beetje emotioneel, vandaar dat ik deze even in de spotlight wil zetten..

Sommige reacties leken op elkaar, zo zijn er een heleboel die het over Engeltjes hadden..
Bente (Fashionlabel): "Ik dacht altij
d dat de Engeltjes moesten huilen omdat ze straf hadden gekregen van God"

Eva en Anna (Annaeva): "Mijn ouders vertelden mij altijd dat de Engeltjes plantjes water gaven en dat er daardoor regen was op aarde"

En er waren er ook een aantal over God;

Lupe (Fashion is Forever): "Ik dacht dat God weende of de Engeltjes de wolkjes uitknepen"

Cindy (Yours truly, Cindy): "Ik dacht altijd dat God dan verdrietig was als he
t regende"

Cylia (CYLIAAAA): "Ik dacht vroeger altijd dat God moest huilen :P"

En natuurlijk vergeten we ook niet de Elfjes;

Lulu (Silentstories): "Elfjes, Ik dacht altijd dat er hoog boven de wolken elfjes het weer regelde"

Die goede oude tijd, waar alles nog kon, iedereen om je lachte, en je, je niet schaamde.. Of je nou fantaseerde over engeltjes die moesten huilen, of Elfjes die het weer regelde of kleding droeg die helemaal niet bij elkaar paste.. Het kon gewoon allemaal..

Laten we hopen op mooi weer de komende weken! Want dit is helemaal niks.. :(

xoxo




15 opmerkingen:

  1. Grappig om te lezen (:
    Maar ik wil nu eindelijk wel eens zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht vroeger ook dat god moest plassen xdd.
    Ik mis de zon heel erg, maar ik hoop dat op Texel de zon schijnt haha.

    Xoxo Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha leuk om te lezen, leuke post!

    Dank je voor je lieve reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, superleuk om te lezen! Ik heb eigenlijk niet iets waar ik aan dacht als het regende hihi. Het is nu (bij mij) eigenlijk best mooi weer, het is droog en soms schijnt de zon. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, meestal check ik (Anna) de mails en beantwoord ze. + Eva is nu een maand op vakantie, dus die zal voorlopig even niet bloggen!

    M'n feestjes waren inderdaad leuk, haha!

    Het is trouwens Anna, niet Anne (dat heb je per ongeluk neergezet in deze post... Ik dacht ik zeg het even, hihi)
    X, http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaah wat leuk datje mijne er bij hebt gezet!

    Ik heb trouwens een nieuw blog met foto's er bij geopend:)

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha leuk (en mooi) om te lezen,
    pff ja ik kwam terug van Mallorca en schrok van dit slechte weer zeg!
    Gelukkig viel het vandaag best mee (gister heb ik zo ongeveer de hele dag geslapen, niet zo heel veel meegekregen van het weer XD)!
    Ik ben blij dat ik donderdag weer vertrek, want nog een paar weken dit trek ik niet haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha, leuke post! :)
    Dankje voor je reactie. :D
    en... LAAT DIE ZON MAAR KOMEN!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig! Leuk om te lezen wat iedereen dacht :) Ik vind die van Lupe toch wel echt briljant, over de engeltjes haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je voor je lieve reactie! Oh en ook bedankt dat je m'n naam veranderd hebt, haha!
    http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk artikel :)

    PS. Doe je al mee aan mijn winactie's? http://girlsmakefashion.blogspot.com/p/zomer-winmaand.html

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk geschreven. Leuk om te lezen. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om te zien hoeveel fantasie iedereen vroeger gebruikte :p

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo